Gå til sidens indhold

Herning Kommune

Herning Kommune

Administrativ medarbejder til Social- og Beskæftigelsesafdelingen

Administrativ medarbejder til sekretariatet i Social- og Beskæftigelsesafdelingen i Herning Kommune

Brænder du for at arbejde med administrative opgaver? Kan du holde mange bolde i luften? Har du erfaring med offentlig administration? Så er det lige dig, vi søger.

En af vores dygtige kollegaer har søgt nye udfordringer, og vi søger derfor en ny kollega pr. 1. december til en fast stilling på 37 timer.

Om jobbet

Du vil blive en del af Herning Kommunes Social- og Beskæftigelsesafdeling. Der er i hele afdelingen ca. 380 medarbejdere. Helt præcist bliver du en del af den fælles tværgående stab i afdelingen med 10 engagerende medarbejdere, der varetager en række tværgående funktioner i forhold til social- og beskæftigelsesområdet, bl.a. betjening af Beskæftigelsesudvalget, ledelsesstøtte, planlægning og styring.

Dine arbejdsopgaver vil hovedsageligt være administrative opgaver ifm. afvikling af rehabiliteringsmøder, administrative opgaver ifm. behandling af pensionsansøgninger, at være IT superbruger – og som sådan være en del af et IT koordinator team, samt forefaldende administrative opgaver som bestilling af forplejning, mødebooking, postsortering og forskellige ad hoc opgaver.

Vi forventer, at du

  • Har en relevant faglig baggrund og gerne indenfor offentlig administration
  • Kan arbejde selvstændig, systematisk, struktureret og som en del af et team
  • Har interesse for og flair for IT
  • Har et godt humør
  • Er serviceorienteret og imødekommende

Vi tilbyder

  • En fast stilling på 37 timer
  • En spændende og ofte uforudsigelig hverdag med mange forskelligartede arbejdsopgaver
  • Stor indflydelse på egen arbejdsdag og tilrettelæggelse af opgaveløsningen
  • Rigtig gode muligheder for varetagelse af selvstændige ansvarsområder
  • En arbejdsplads med stor fleksibilitet – frihed under ansvar, flextid, mulighed for deltagelse i personaleforening med motions-/aktivitetstilbud, kollega-hygge og et uhøjtideligt miljø, hvor der er plads til godt humør.
  • Løn og ansættelsesforhold er efter gældende overenskomst.

Ansøgningsfrist

Fredag den 22. oktober 2021 kl. 12.00.

Ansættelsessamtaler

Onsdag den 27. oktober 2021

Ansættelsesstart

1. december 2021

Ansættelsessted

Rådhuset, Herning Kommune

Vil du vide mere

om stillingen, er du velkommen til at kontakte chef for sekretariatet Lisbeth Blaabjerg på mobil 51 83 65 97 eller mail bsklb@herning.dk.

Der modtages kun ansøgninger, sendt elektronisk via Herning Kommunes hjemmeside www.herning.dk


 

I Herning Kommune, som er på vej mod 90.000 indbyggere, er vi altid på udkig efter nye muligheder. Vi har modet til at tænke stort og gå nye veje for at skabe det, vi skal leve af og de rammer, vi skal leve i. I Herning Kommune er der alle muligheder for at få et godt familie- og arbejdsliv. Vi har et stærkt sammenhold, trygge lokalsamfund, et rigt foreningsliv og smuk natur lige uden for døren.