Gå til sidens indhold
Billedet viser Herning Kommune i en given situation. Klik for at gå til Herning Kommune forside.

Administrativ medarbejder med lyst til aktindsigter

SOCIAL, SUNDHED OG BESKÆFTIGELSE

Er du 100-meter mester i håndtering af aktindsigter – eller kunne du tænke dig at blive det?

Vi søger en administrativ medarbejder, der brænder for opgaver af høj kvalitet – særligt håndtering af aktindsigter – til Administration og Service i Staben, Sundhed og Ældre. Effektiv administration frigør sundhedsfaglige ressourcer til borgerne. Har du lyst til at bidrage? Så er det nu, du skal søge.

Arbejdsopgaver

  • Håndtering af aktindsigter – modtagelse, journalisering, tovholder, afgørelsesbreve
  • Mødekoordinering - så som mødeindkaldelser, lokaler, referater, præsentationer
  • Journaliseringsopgaver – skabeloner, SBSYS-superbruger
  • Rekrutteringsprocesser – stillingsopslag, koordinering mv.
  • Diverse administrative opgaver
  • Praktiske opgaver - så som bestilling af forplejning, lokaler osv.

Vi forventer af dig, at du

  • Har flair for administrative systemer – gerne SBSYS, Teams og OneDrive
  • Formulerer dig sikkert på skrift og i tale.
  • Arbejder struktureret og systematisk, kan skabe overblik og har blik for detaljen.
  • Er fleksibel og klar til at være en aktiv del af opgavevaretagelsen og udviklingen i eget opgavefællesskab og på tværs af de andre opgavefællesskaber i afdelingen
  • Er både opgave- og samarbejdsorienteret
  • Har en administrativ baggrund (erfaring fra offentlig organisation er et plus – ikke et krav).

Hvem er vi

Vi er 14 dedikerede administrative medarbejdere, der hver dag understøtter driften og ledelseslag i Sundhed og Ældre. Vores kerneopgave er at levere robust, effektiv og værdifuld administrativ opgaveløsning på tværs – så sundhedsfaglige ressourcer frigøres til borgerne. Vi er organiseret i opgavefællesskaber, har en uformel tone og høje ambitioner – og et godt humør.

Du skal kunne trives med, at vi er ”på vej” i en lærende og nysgerrig kultur. Vi har en opgave med at styrke vores robusthed, sikre effektive arbejdsgange og øge digitaliseringen i vores opgaveløsning.

Vi tilbyder

  • Gode muligheder for kompetenceudvikling (fx aktindsigt/journalisering/SBSYS).
  • Indflydelse på opgaveportefølje og arbejdsgange i en digitalt nysgerrig afdeling.
  • Et stærkt kollegafællesskab og ordnede løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst. 

Job og arbejdsplads

Stillingen er forankret på Rådhuset i centrum af Herning.

Stillingen er på 30 timer pr. uge.

Ansættelsesprocessen

  • Ansøgningsfrist: mandag den 22. september 2025 kl. 8.00.
  • Samtaler forventes torsdag den 25. september 2025.
  • Tiltrædelse: 1. november 2025.
  • Vi indhenter referencer i forbindelse med eventuel ansættelse.

Har du spørgsmål?


Kontakt afdelingsleder Tina Klejs Skøtt, telefon 51 30 65 31, mail tina.klejs@herning.dk.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

Billede