SOCIAL, SUNDHED OG BESKÆFTIGELSE
Er du 100-meter mester i håndtering af aktindsigter – eller kunne du tænke dig at blive det?
Vi søger en administrativ medarbejder, der brænder for opgaver af høj kvalitet – særligt håndtering af aktindsigter – til Administration og Service i Staben, Sundhed og Ældre. Effektiv administration frigør sundhedsfaglige ressourcer til borgerne. Har du lyst til at bidrage? Så er det nu, du skal søge.
Arbejdsopgaver
- Håndtering af aktindsigter – modtagelse, journalisering, tovholder, afgørelsesbreve
- Mødekoordinering - så som mødeindkaldelser, lokaler, referater, præsentationer
- Journaliseringsopgaver – skabeloner, SBSYS-superbruger
- Rekrutteringsprocesser – stillingsopslag, koordinering mv.
- Diverse administrative opgaver
- Praktiske opgaver - så som bestilling af forplejning, lokaler osv.
Vi forventer af dig, at du
- Har flair for administrative systemer – gerne SBSYS, Teams og OneDrive
- Formulerer dig sikkert på skrift og i tale.
- Arbejder struktureret og systematisk, kan skabe overblik og har blik for detaljen.
- Er fleksibel og klar til at være en aktiv del af opgavevaretagelsen og udviklingen i eget opgavefællesskab og på tværs af de andre opgavefællesskaber i afdelingen
- Er både opgave- og samarbejdsorienteret
- Har en administrativ baggrund (erfaring fra offentlig organisation er et plus – ikke et krav).
Hvem er vi
Vi er 14 dedikerede administrative medarbejdere, der hver dag understøtter driften og ledelseslag i Sundhed og Ældre. Vores kerneopgave er at levere robust, effektiv og værdifuld administrativ opgaveløsning på tværs – så sundhedsfaglige ressourcer frigøres til borgerne. Vi er organiseret i opgavefællesskaber, har en uformel tone og høje ambitioner – og et godt humør.
Du skal kunne trives med, at vi er ”på vej” i en lærende og nysgerrig kultur. Vi har en opgave med at styrke vores robusthed, sikre effektive arbejdsgange og øge digitaliseringen i vores opgaveløsning.
Vi tilbyder
- Gode muligheder for kompetenceudvikling (fx aktindsigt/journalisering/SBSYS).
- Indflydelse på opgaveportefølje og arbejdsgange i en digitalt nysgerrig afdeling.
- Et stærkt kollegafællesskab og ordnede løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.
Job og arbejdsplads
Stillingen er forankret på Rådhuset i centrum af Herning.
Stillingen er på 30 timer pr. uge.
Ansættelsesprocessen
- Ansøgningsfrist: mandag den 22. september 2025 kl. 8.00.
- Samtaler forventes torsdag den 25. september 2025.
- Tiltrædelse: 1. november 2025.
- Vi indhenter referencer i forbindelse med eventuel ansættelse.
Har du spørgsmål?
Kontakt afdelingsleder Tina Klejs Skøtt, telefon 51 30 65 31, mail
tina.klejs@herning.dk.
Vi glæder os til at modtage din ansøgning.