Har du lyst til at arbejde i dybden med systemopsætning, kan du lide at have bred kontaktflade og yde support over telefon, og har du mod på indimellem at undervise? Så er det måske dig, vi har brug for!
Du skal sammen med resten af teamet understøtte driften af vores fælles fagsystem KMD Nexus og de ca. 2000 slutbrugere.
Stillingen har gennem en længere periode været varetaget af den nuværende konstituerede medarbejder. Da den tidligere faste medarbejder ikke kommer tilbage til stillingen, slås stillingen nu op til fast ansættelse.
OpgaverneDu vil bl.a. komme til at løse opgaver som:
- Systemadministration - f.eks. afdækning af slutbrugeres behov for opsætning, tilretninger i Nexus og tilretning i forbindelse med nye releases
- Implementering af nationale digitaliseringstiltag, der har betydning for KMD Nexus (fx FSIII forenkling og nye moduler, funktionaliteter og ved systemændringer)
- Forskellige supportopgaver, f.eks. fejlfinding/tilretning og problemløsning - primært i form af telefonsupport. Der vil være telefonvagt på hverdage i dagtimerne, 1-2 dage om ugen
- Udarbejdelse af vejledninger, navigationssedler og instruktionsvideoer
- Undervisning af og afholdelse af webinarer for superbrugere og slutbrugere
Om digVi forventer, at du
- har erfaring som systemadministrator i KMD Nexus
- kan lide at fordybe dig i systemet for at finde de rigtige løsninger
- er fleksibel og har den rette indstilling til support af mange faggrupper, og du trives med at support sker på afstand og oftest ikke ansigt til ansigt
- kan håndtere flere opgaver samtidigt
- er ansvarsfuld og grundig i dine opgaver
- er en god ambassadør for digitalisering i holdning og handling
- har gerne en IT teknisk, socialfaglig eller sundhedsfaglig baggrund
Vi tilbyder- et godt fagligt og socialt fællesskab med erfarne kollegaer du kan sparre med
- alsidighed i dine opgaver
- høj grad af indflydelse
- opgaver i et spændende felt, der hele tiden flytter sig
Om os Du bliver ansat i team Kvalitet & IT i afdelingen Visitation & Understøttelse. Vi arbejder tæt sammen i hverdagen og vi har en uformel omgangstone samt kontinuerligt fokus på trivsel og arbejdsglæde. Vi prioriterer sparring med hinanden i hverdagen. Vi hjælper og supplerer hinanden i opgaveløsningen med det formål at understøtte dem, der understøtter borgerne således at det kommer borgerne til gavn.
Vi har kontorer på rådhuset i Aabenraa og kører ud herfra til undervisning, møder m.m.
Løn- og ansættelsesvilkår Det er en 37 timers stilling, hvor løn og ansættelsesvilkår fastsættes efter gældende overenskomst.
Yderligere oplysninger Hvis du har spørgsmål eller brug for yderligere oplysninger, kan du kontakte Teamleder Marie Gravengaard på telefon 2941 3118 eller mail:
mgr@aabenraa.dkAnsøgning Ansøgningen vedlagt dokumentation for uddannelse og eventuelt tidligere beskæftigelse sender du via linket senest den 9. november 2025.
Ansættelsessamtaler afholdes 13. november 2025.
I
Aabenraa Kommune har vi løbende brug for nye kolleger, der kan bidrage til kommunens fortsatte udvikling.
Kommunens mission er, at vi sammen skaber Det Gode Liv.
Er du tilflytter, vil vi gerne, at du falder hurtigt og godt til. Derfor har vi en række tilbud til
dig - og dem der eventuelt flytter med.