Vi søger en nysgerrig og detaljeorienteret administrativ medarbejder til vores lønkontor i Personaleafdelingen. Du vil få en central rolle i lønadministrationen og bidrage til, at vores medarbejdere får korrekt og rettidig løn og på sigt udvikle dig til at varetage lønrelaterede opgaver.
Hos os er tillid en grundlæggende værdi. Vi tror på, at du arbejder bedst, når du har frihed til at planlægge og udføre dine opgaver på den måde, der passer dig bedst. Vi støtter dig i at tage ansvar og udvikle dig professionelt.
Om jobbetDine primære arbejdsopgaver vil blandt andet omfatte
- generelle administrative opgaver indenfor lønområdet
- assistere med lønbehandling
- besvarelse af henvendelser fra medarbejdere
Om LønkontoretVi er tre engagerede teams bestående af 12 lønkonsulenter, 1 administrativ medarbejder og 1 elev. Sammen varetager vi lønopgaver for hele kommunen med fokus på høj faglighed, samarbejde og god service. Vi er en del af Personaleafdelingen, som i alt består af 42 medarbejdere. Vi lægger også vægt på det sociale fællesskab og har løbende arrangementer, der styrker sammenholdet og arbejdsglæden.
Om digVi forestiller os, at du
- har en relevant administrativ uddannelse eller erfaring
- er struktureret, detaljeorienteret, nysgerrig, ønsker at gå i dybden med en opgave og har en undersøgende tilgang til dine arbejdsopgaver
- har stærke kommunikationsevner og kan samarbejde på tværs af afdelinger
- er fortrolig med IT og har erfaring med administrative systemer
- er motiveret for at udvikle dig inden for lønadministration og på sigt tage ansvar for lønrelaterede opgaver.
Vi tilbyder dig- en dynamisk og udviklende arbejdsplads med fokus på faglig og personlig udvikling.
- mulighed for at specialisere dig inden for lønadministration og blive en nøgleperson i vores team.
- et godt arbejdsmiljø med engagerede kolleger og en åben og inkluderende kultur.
- mulighed for flextidsordning og fleksible arbejdstider, som passer i din hverdag
- mulighed for hjemmearbejde ca. 1 gang ugentligt.
- løbende kompetenceudvikling og relevant efteruddannelse.
- 100 procent arbejdsgiverbetalt pension
Vi arbejder i Silkeborg Data, Acadre og Prisme.
Løn- og ansættelsesvilkårStillingen er på overenskomstvilkår og i henhold til gældende overenskomst. Lønnen fastsættes efter forhandling med udgangspunkt i dine faglige kompetencer.
Der er tale om en fast stilling på 32 timer pr. uge med start 1. oktober 2025 eller tidligere.
AnsøgningLyder det som noget for dig? Så send din ansøgning og CV til os senest den 10. august 2025.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte leder Jørgine Marie Jacobsen, telefon 5136 6803, e-mail
jja@aabenraa.dk eller Lis Blake, telefon 2170 2967, mail
lb@aabenraa.dk. Vi holder ferie i uge 29-30. Samtaler afholdes torsdag den 14. august 2025.
Vi glæder os til at høre fra dig!
I
Aabenraa Kommune har vi løbende brug for nye kolleger, der kan bidrage til kommunens fortsatte udvikling.
Kommunens mission er, at vi sammen skaber Det Gode Liv.
Er du tilflytter, vil vi gerne, at du falder hurtigt og godt til. Derfor har vi en række tilbud til
dig - og dem der eventuelt flytter med.