Gå til sidens indhold

Aabenraa Kommune

Aabenraa Kommune

Administrativ medarbejder til Aabenraa Kommunes Kontaktcenter

Motiveres du af at guide vores borgere videre til den rette kontakt i organisationen, og kan du lide at tale i telefon? Og har du et godt overblik og en serviceorienteret tilgang til dine opgaver? Så er du måske vores nye kollega i Kontaktcentret.

For at få succes i jobbet, skal du med imødekommenhed og glæde i stemmen hjælpe borgerne på vej. Du skal have lyst til borgerkontakt – både i telefonen, men også som borgerguide.

Sideløbende med opgaverne i Kontaktcentret, skal du yde supervision af kollegaerne, hvor du er træner i Borgerserviceskolen – både i fysisk og telefonisk borgerkontakt.

Om jobbet
Vores Kontaktcenter er kendetegnet ved høj service, professionalisme og en stærk holdånd. Du er den første kontakt, vores borgere møder, når de henvender sig til Aabenraa Kommune, og du repræsenterer dermed vores professionelle ansigt udadtil. Jobbet kræver at du mestrer ”to kasketter” – både som borgerguide og som træner, du får derfor en meget alsidig arbejdsdag.

På en typisk dag i vores Kontaktcenter vil du have berøring med flere forskellige opgaver:
  • Telefonsupport
  • Koordinering med forskellige afdelinger for at sikre, at borgerne får den rette hjælp
  • Kørselstelefonen – koordinering af lægekørsel
  • Borgerguide
  • Borgerserviceskolen
  • Aktiv dialog med kolleger i resten af afdelingen

Om dig
Vi forventer, at du fagligt
  • har en relevant baggrund fra en kommune, og mindst to års praktisk erfaring
  • har erfaring med Samwin, Farlon, Forms, Microsoft Teams og Office 365
  • Det er en fordel hvis du har en baggrund i detailbranchen
  • har erfaring i træne kollegaer/medarbejdere i fysisk og telefonisk borgerkontakt
  • har stærk forståelse af og mestring af det danske sprog, tillægges stor værdi i jobbet

Vi forventer, at du personligt
  • har en positiv indstilling og et smil i stemmen – også når det er opkald nummer 60 samme dag
  • er struktureret og kan arbejde metodisk
  • er engageret og tålmodig og er god til opfølgning
  • er god til at formulere dig klart og tydeligt
  • er fleksibel og åben for nye opgaver

Vi tilbyder
  • et godt arbejdsmiljø med højt til loftet og god energi
  • et arbejdsmiljø, hvor innovation og udvikling er i højsædet

Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst, arbejdstiden er på 16 timer ugentligt.
Det er en forudsætning, at du har kørekort til almindelig bil. 

Ansøgning
Send din ansøgning og CV via linket senest 10. juni 2025.
Vi forventer at gennemføre samtaler den 12. juni 2025

Yderligere oplysninger
Hvis du har brug for yderligere information om stillingen, kan du kontakte Kontorleder Christina Matthiesen Matzen på telefon 23 23 52 84.

I Aabenraa Kommune har vi løbende brug for nye kolleger, der kan bidrage til kommunens fortsatte udvikling. 

Kommunens mission er, at vi sammen skaber Det Gode Liv.

Er du tilflytter, vil vi gerne, at du falder hurtigt og godt til. Derfor har vi en række tilbud til dig - og dem der eventuelt flytter med.