Er du god til at kommunikere og sætte skub i samarbejdet med andre? Kan du lede et team, hvor der arbejdes sammen med respekt for den enkelte i en fælles opgave?
Kan du hurtigt sætte dig ind i komplicerede sager? Evner du at gøre det komplekse let forståeligt?
Hvis du kan svare ja til disse spørgsmål er du måske vores nye teamleder for Team Analyse, Effekt & Administration i Visitation & Understøttelse.
Vi er et team på 13 medarbejdere. Vores uddannelsesmæssige baggrund er meget forskellig, men vi har stor erfaring med opgaverne i vores hverdag.
Opgaverne er dels generel administration, udvikling af ledelsesinformation og analyseværktøjer, understøttelse i organisatoriske udviklingsprocesser og sagsbehandling.
Vi har mange forskellige opgaver og søger derfor en leder, der kan være understøttende i vores faglige opgaver.
Vi har det sidste halve år haft en konstitueret leder, da vi skulle overveje konsekvenserne af de mange nye reformer.
Nu er tiden til en fast ledelse, da vi ikke ser at vores understøttende opgave bliver mindre.
Forvaltningens kerneopgave er
sundhed, mestring og fællesskabelse, det betyder, at alt hvad vi gør, skal understøtte denne opgave.
Forventninger til dine uddannelsesmæssige og faglige kvalifikationer samt dine personlige kompetencer- Du har en lang eller mellemlang videregående uddannelse eller erfaring som matcher dette
- Du har indsigt i ledelse
- Du kan dokumentere strategisk og har politisk analytiske evner
- Du har gode kommunikationsevner, både skriftligt og mundtligt
- Du har en anerkendende, medinddragende og motiverende tilgang
Lidt om osAfdelingens værdier, som du sættes til at fastholde er
Ordentlighed, Understøttende, Sammenhæng, Ansvarlig og Rummelighed.
Som leder ser vi dig derfor være en katalysator for vores værdier, du fastholder os i dialogen og er selv foregangsmand.
Du skal sikre, at vi bruger vores kompetencer og ressourcer bedst mulig.
Vi har i forvaltningen særligt fokus på digitale løsninger. Her behøver du ikke være ekspert, men du vil være ansvarlig for fremdrift.
Vi vil skabe sammenhæng imellem den daglige driftsledelse og os på rådhuset. Derfor har du ansvar for, at driftsområdet ser os som en del af løsningen.
Lidt om ledergruppenVisitation & Understøttelse består af et lederteam på fem teamledere og en chef.
Sammen med medarbejderne sikrer vi et godt arbejdsmiljø med arbejdsglæde og stolthed. Vi understøtter implementering af styringsprincipper for hele organisationen og bevarer fokus på effekten af det, vi gør. Vi er i løbende dialog og tæt samarbejde med leverandørerne omkring udvikling og samarbejdsaftaler, og vi vil måles på god kommunikation og et godt samarbejde med borgere, leverandører, politikere og samarbejdspartnere. Som myndighedsafdeling er det ledergruppens ansvar at beskrive rammerne for de bestilte indsatser/forløb samt opfølgning herpå.
Lidt om digSom teamleder i Visitation & Understøttelse får du en nøglefunktion i forhold til at sikre strategisk udvikling og understøttelse af den organisatoriske udvikling til gavn for borgeren, ligesom du skal sikre, at hele Visitation & Understøttelse organiseres og understøttes effektivt.
Vi tilbyder- et team, der efterspørger rammer for selvtilrettelæggelse med respekt for den enkeltes kompetencer
- et team, der har fokus på udvikling og fremtidens udfordringer
- masser af faglige udfordringer særligt i forhold til mere komplekse opgaver i udviklingen af det nære sundhedsvæsen
- et team, som har fokus på nytænkning og som tør afprøve nye ideer og arbejdsmetoder
- en gruppe kolleger, som er omstillingsparate og glæder sig til den fælles udvikling
- mulighed for og krav til tværfaglighed.
Løn- og ansættelsesvilkårLøn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst samt principperne om Lokal Løn
Tiltrædelse er den 1. juni 2025 eller efter aftale.
AnsøgningSend din ansøgning, CV og relevante bilag via linket senest 13. april 2025.
Samtaler forventes afholdt den 23. april 2025.
Evt. anden samtale 30. april 2025.
Yderligere oplysningerHar du yderligere spørgsmål til stillingen er du velkommen til at rette henvendelse til afdelingschef Bjarne Ipsen på telefon 2048 3027.
I
Aabenraa Kommune har vi løbende brug for nye kolleger, der kan bidrage til kommunens fortsatte udvikling.
Kommunens mission er, at vi sammen skaber Det Gode Liv.
Er du tilflytter, vil vi gerne, at du falder hurtigt og godt til. Derfor har vi en række tilbud til
dig - og dem der eventuelt flytter med.