Er du serviceminded og fleksibel – og har du teknisk snilde og interesse for hjælpemidler? Så har vi en ledig 37-timers stilling som teknisk servicemedarbejder fra den 1. juni 2025 eller snarest derefter.
Lidt om os og stillingen
Skive Kommunes Hjælpemiddeldepot hører organisatorisk til Ældreområdet under Visitation og Hjælpemidler. Hjælpemiddeldepotet ligger på kompagnigade i Skive
Vi servicerer borgere i hele kommunen, som efter visitation skal have leveret, repareret eller afhentet hjælpemidler.
Hjælpemiddeldepotet er kendetegnet ved et godt kollegialt fællesskab med stor hjælpsomhed, hvor alle bidrager til et godt serviceniveau og arbejdsmiljø.
Vi leder efter dig, der sammen med resten af vores udekørende team, kan varetage opgaver inden for hjælpemiddelhåndtering.
Vi anvender elektronisk lagerstyring Nexus og bruger håndscanner i det daglige arbejde. Derudover håndterer vi både elektroniske dørlåse og nødkald
De primære opgaver til være
- levering og afhentning af hjælpemidler hos kommunens borgere
- reparation og tilpasning af hjælpemidler – hos borgere
Der kan være forefaldende arbejde såsom
- lageropgaver i forbindelse med depotdrift, oprydning, status, modtagelse af varer m.m.
- vask og klargøring af hjælpemidler – på hjælpemiddeldepotet
Forhåndskendskab til området er en fordel, men ikke en forudsætning, da vi tilbyder den nødvendige sideoplæring.
Vi forventer, at du
- er fortrolig med IT
- har kendskab til el/elektronik vil være en fordel
- har kendskab til lager og logistik
- kan bevare overblikket også i pressede situationer
- kan arbejde systematisk ud fra beskrevne procedurer og standarder
- har gode samarbejds- og udviklingsevner
- ser mødet med borgere, pårørende og samarbejdspartnere som en central del af arbejdet
- kan udvise god situationsfornemmelse i mødet med borgere/pårørende i sårbare situationer
- bidrager til at styrke samarbejdet og sammenhængen i opgaveløsningen
- er fysisk i stand til at håndtere hjælpemidler
- har kørekort B
Vi tilbyder
- et arbejde med spændende, alsidige og udfordrende opgaver, hvor du får stort selvstændigt ansvar, tæt kontakt med borgerne og et tæt samarbejde med engagerede kolleger
- et arbejde, som bidrager til, at borgerne i Skive Kommune kan opnå større selvstændighed og livsglæde
- en arbejdsplads i udvikling
- medarbejderindflydelse og ansvar
- introduktion til opgaverne og faglig sparring
- betalt frokostpause
Løn- og ansættelsesvilkår
følger gældende overenskomst på området for teknisk servicemedarbejdere
Yderligere oplysninger
Vil du høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte fagkoordinator Susanne Nielsen på telefon 20 34 31 15, eller Leder Pia Toft Jepsen på telefon 22 22 81 03.
Det er en forudsætning for ansættelsen, at du ikke er straffet for forhold, som gør dig uegnet til at bestride stillingen.
Ansøgningsfristen
udløber den 12. maj 2025.
Der forventes afholdt ansættelsessamtaler den 22. maj 2025.
Søg stillingen elektronisk via vores rekrutteringssystem
RENT LIV er livshjulet på Skiveegnen. Vi skaber vækst og udvikling gennem grønne handlinger. Vi gør det sammen gennem fælles virkelyst. Vi gør det for at benytte, beskytte og udvikle en egn i balance.
Grøn handling i fællesskaber og for en egn i balance. Tilsammen giver det
RENT LIV.