Gå til sidens indhold

Skive Kommune

Skive Kommune

Medarbejder til team support

Har du et stort servicegen og brænder du for brugersupport og applikationssupport? Så har vi et super spændende job til dig!
 

Du vil sammen med et hold af dygtige kollegaer stå for den daglige IT Support, servicere ansatte via telefon, service requests i IT-service og Onsite support.

Skive Kommunen søger en kollega, der er imødekommende, smilende og besidder et stort servicegen. Du brænder for at levere IT Support og er god til at prioritere, analysere og følge op på IT sager. Du trives i en travl hverdag, hvor du er med til at gøre dagen bedre for de mange kollegaer, der har brug for vores hjælp. Vi er i gang med at indfase en ny supportmodel og nye måder at håndtere client management, og på hele kommunens processer omkring on- og offboarding af medarbejderes udstyr mm.

Du vil få gode muligheder for selv at udvikle opgaverne i stillingen, herunder mulighed for at præge dit job og bidrage til en ambitiøs digital dagsorden. 

Opgaver

Du skal varetage varierende opgaver inden for supportområdet med nogle faste opgaver og projekter, der løbende prioriteres.
 
Det forventes, at du
  • deltage i Onsite support på kommunens adresser, udskiftning af udstyr, Netværk, pc og printer løsninger
  • medvirke i processerne omkring on- og offboarding medarbejdernes udstyr
  • deltage i arbejdet i HelpDesk og varetage telefonsupport
  • deltage i arbejdet med client management af computere, tablets og telefoner. Vi baserer os på SCCM og Intune. Vi har primært Windows-computere og en bred palette af tablets og telefoner
  • indgår i applikationsdrift, fx ved at konfigurere i Intune, SCCM, fremstille pakker etc.
  • deltager i at vejlede og støtte brugerne i anvendelsesorienteret support i Officepakken, Windows og simple funktioner på telefonerne, herunder skrive små letforståelige vejledninger til brugerne

Profil

Vi forventer, at du har en relevant IT-faglig uddannelse eller opnået tilsvarende kvalifikationer, og at du har arbejdet med support i en større organisation, hvor du har ydet god support til brugere på meget forskellige tekniske niveauer. Det er en fordel, hvis du har kommunal erfaring.

Det forventes, at du
  • forstår brugernes behov og kan levere god service til alle
  • er teknisk dygtig
  • kender til ITIL processer
  • er god til både mundtlig og skriftlig kommunikation på dansk
  • trives med ansvar, er struktureret, effektiv og overholder deadlines
  • er holdspiller og sætter pris på faglig og personlig feedback

Du skal lykkes sammen med dit team

Du bliver en del af team support, som består af 6 medarbejdere inklusiv dig. Teamet yder support og hjælp på de digitale platforme, så den enkelte medarbejder kan udføre sine kerneopgaver. Teamet udfører teknisk support, når udstyret ikke fungerer korrekt eller skal klargøres til brug eller tages ud af brug. Teamet hjælper med at løse tekniske udfordringer som fejlfinding, software- eller hardwareproblemer, installationsproblemer, AV-opsætninger, konfiguration og andre relaterede spørgsmål. Teamet leverer også generel anvendelsesorienteret support. Teamet har ansvaret for IT-service, som er omdrejningspunktet for kommunens support i kommunens åbningstid.

Du bliver en del af et arbejdsmiljø med spændende og varierede opgaver, hvor det er vigtigt, at du er passioneret og gerne deler din viden med kollegaer.

Du vil referere til souschefen for IT & Digitalisering, Thomas Liholm Harring, som du har løbende sparring og kontakt med. Du kommer som det første igennem et introduktionsprogram til kommunen, afdelingen og de systemer, du skal arbejder i.

Løn- og ansættelsesvilkår

Stillingen er en fuldtidsstilling med flekstidsordning. Lønnen fastsættes ud fra dine erfaringer og kvalifikationer efter gældende overenskomst. Fysisk vil du have arbejdsplads på Skive Kommunes Rådhus. Du skal have kørekort, da du skal kunne yde support på kommunens mange adresser. Der skal forevises straffeattest. Dokumentation for relevant uddannelse ønskes vedlagt ansøgningen.

Yderligere oplysninger

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte souschef Thomas Liholm Harring på telefon 29 69 62 02 eller mail thlh@skivekommune.dk eller IT- & Digitaliseringschef Peter Molbæk på telefon 25 79 85 32 eller mail pmol@skivekommune.dk.

Ansøgningsfrist

Der er ansøgningsfrist den 20. maj 2024.

Vi afholder første samtale i uge 21 og anden i uge 22. Kommer du i betragtning til anden samtale, vil du skulle løse en lille opgave, som du skal gennemgå under samtalen. Stillingen ønskes besat snarest.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

Søg stillingen elektronisk via vores rekrutteringssystem

RENT LIV er livshjulet på Skiveegnen. Vi skaber vækst og udvikling gennem grønne handlinger. Vi gør det sammen gennem fælles virkelyst. Vi gør det for at benytte, beskytte og udvikle en egn i balance.
Grøn handling i fællesskaber og for en egn i balance. Tilsammen giver det RENT LIV.