Gå til sidens indhold

Skive Kommune

Skive Kommune

Økonomimedarbejder til uddannelsesteamet – Udvikling & Administration

Udvikling & Administration er en afdeling i Pleje og Omsorg. Vores enhed har til formål at understøtte og servicere ledere og medarbejdere på seniorområdet i Skive Kommune. Da en af vores kompetente og erfarne økonomimedarbejdere stopper, søger vi en ny kollega, der kan løse økonomiopgaver indenfor uddannelsesområdet.

Vi søger en ny kollega til en stilling på 32 timer om ugen, med mulighed for individuel tilpasning.
Tiltrædelse er den 1. juni 2024.

Uddannelsesteamet

Du vil blive en del af uddannelsesteamet, som består af to uddannelseskonsulenter, samt tre administrative medarbejdere. Sammen varetager teamet opgaver omkring uddannelse af kommunens social- og sundhedselever, samt sygeplejestuderende.

Du vil også blive en del af økonomiteamet, som består af 8 økonomimedarbejdere, hvor der er rig mulighed for faglig sparring på nedenstående opgaver.

Opgaverne

Dine primære opgaver vil relatere sig til økonomi i forhold til eleverne. Hver måned laves Hver måned laves der budgetopfølgning, hvor der kigges på, hvad den økonomiske forventning er for året.

Derudover og i relation til budgetopfølgning, vil dine opgaver handle om
  • Refusioner, når eleverne er på skoleophold eller hvis en elev vælger oplæring i udlandet
  • Refusioner for de elever, som er ansat som voksenlærling
  • Fakturabetaling
  • Afregning tværgående specialfunktioner
  • Elevadministration i EduAdm
  • Indberetning i Virk
  • Ad hoc økonomiopgaver

Om dig

Vi forventer, at du er uddannet inden for administration og har praktisk kendskab og erfaring med opgaver relateret til budget og økonomi. Det vil være en fordel, hvis du har erfaring fra en kommunal eller anden offentlig organisation, men det er ikke en forudsætning.

Opgaverne løses i forskellige IT-systemer. Det er en fordel hvis du har kendskab til Prisme365, Silkeborg data og NemØkonomi, men ikke et krav. Du vil blive lært op i de systemer, som du ikke har kendskab til. Det vigtigst er at du er villig til at lære og har gå på mod.

Om Udvikling & Administration

Udvikling & Administration hører til i nye lokaler i Skive Sundhedshus, hvor vi er 32 medarbejdere, som arbejder i teams indenfor fagområderne løn- og personale, økonomi, uddannelse, IT, sygeplejefaglig udvikling, hygiejne, demens, pårørendevejledning og kommunikation. Vi lægger vægt på udvikling og tilbyder løbende kompetenceudvikling for at sikre et højt fagligt niveau.

Gensidig fleksibilitet i forhold til arbejdstid og ferie, og høj grad af selvstændighed i forhold til opgaveløsningen er centralt hos os.

Vi har fokus på både det fysiske og det psykiske arbejdsmiljø, og arbejder kontinuerligt med at skabe den bedst mulige arbejdsplads.

I Skive Kommune har vi fokus på udvikling, trivsel og ordentlighed

Vi arbejder ud fra værdierne trivsel, udvikling og ordentlighed – det betyder blandt andet at vi har værdibaseret ledelse og en lav magtdistance. Som ansat ved Skive Kommune er du en del af en sundhedsordning, der bl.a. omfatter fysioterapi, zoneterapi, coachingtilbud og mulighed for træning. Derudover har vi en række aktive foreninger; personaleforeningen, kunstforeningen og sportsforeningen og en feriefond.
Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning!

Spørgsmål

Vil du vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte sektionsleder Tue Linderoth på følgende e-mail tuel@skivekommune.dk eller på telefon 22 22 06 91 den 16. april i tidsrummet mellem kl. 13.00 og 15.00.

Ansøgningsfrist

19. april 2022 kl. 08.00.
Samtaler forventes afholdt den 23. april i tidsrummet fra kl. 10.00-16.00.


 

Søg stillingen elektronisk via vores rekrutteringssystem

RENT LIV er livshjulet på Skiveegnen. Vi skaber vækst og udvikling gennem grønne handlinger. Vi gør det sammen gennem fælles virkelyst. Vi gør det for at benytte, beskytte og udvikle en egn i balance.
Grøn handling i fællesskaber og for en egn i balance. Tilsammen giver det RENT LIV.