Om jobbet
Vi har brug for en dygtig Microsoft 365 systemadministrator til en nyoprettet stilling i Digital Drift, Rødovre Kommune.
Uanset om du er en erfaren systemadministrator eller specialist i Microsoft 365, så er du velkommen hos os. Det vigtigste er, at du har relevant erfaring med Microsoft 365 og hands-on erfaring med at konfigurere og vedligeholde systemer baseret på Microsoft Enterprise infrastruktur.
Som vores kommende Microsoft 365 systemadministrator spiller du en central rolle i at sikre driften og udviklingen af vores IT-infrastruktur, der er baseret på Microsoft Enterprise infrastruktur. Du vil også være en nøgleperson i vores kommende cloudrejse fra en on-premise Microsoft infrastruktur til en fuldt ud cloud-baseret Microsoft 365 infrastruktur.
Din profil
På det tekniske plan har du:
- solid erfaring med Microsoft 365-produkter som Teams, Exchange, OneDrive, Intune og øvrige produkter
- arbejdet med at designe, implementere, vedligeholde og optimere ovenstående løsninger i en større organisation
- erfaring med hybride miljøer, hvor Microsoft 365 og Exchange kombineres
- arbejdet med integrationer med Microsoft Entra ID.
Migreringserfaring: du har stor erfaring og/eller interesse. Det skal især være fra on-premise med cloud-løsninger baseret på Microsoft 365.
Forretningsforståelse: du kan se hvordan IT-løsninger understøtter forretningsprocessen. Her skal du omsætte tekniske muligheder til praktiske “Modern Workplace-løsninger”, så de skaber værdi for kommunen, dine kollegaer og vores borgere.
Sikkerhed: du har en stærk forståelse for sikkerhedsaspekter i forbindelse med Microsoft 365-løsninger. Det gælder specielt implementering, identitets- og adgangsstyring samt beskyttelse af data i cloud-miljøer.
På det personlige plan er du klar til:
- at arbejde struktureret, analytisk og logisk tænkende
- at tage fat og løse konkrete opgaver
- at deltage i større strategiske beslutninger
- og sætter en ære i dokumentation og vidensdeling.
Derudover trives du i et samarbejdsorienteret miljø og bruger det som udgangspunkt for at nå resultater.
Dataforståelse: det er en fordel, hvis du har erfaring og/eller interesse for datasammenhænge. Også dette skal især være i forbindelse med integrationen af Microsoft 365-tjenester.
Derfor skal du vælge os
Rødovre Kommune tilbyder en række fordele og muligheder, der gør os til en attraktiv arbejdsplads:
- En spændende stilling i et hus fyldt med dygtige og kompetente kollegaer.
- En afvekslende hverdag med både perioder med fart på og tid til fordybelse.
- Et uformelt og positivt arbejdsmiljø med nær ledelse, højt til loftet og en god portion humor.
- Mulighed for fleksibilitet, herunder hjemmearbejde 1-2 dage om ugen og fleksibel arbejdstid.
- En arbejdsplads, der vægter trivsel og godt arbejdsmiljø højt.
- Gode rammer, inklusive fast arbejdsplads og mulighed for fri parkering i området.
I Digital Drift er vi stolte af en meget høj medarbejdertilfredshed, og vi glæder os over, at vi med vores mange gode tiltag og vilkår formår at fastholde dygtige og engagerede medarbejdere i afdelingen.
Løn- og ansættelsesvilkår
I henhold til gældende overenskomst og efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.
Hvis du vil vide mere
Se mere på www.rk.dk. Du er også velkommen til at kontakte leder af Digital Drift Kim Bech-Rudolph på 3637 7180.
Arbejdssted: Digital Drift – Rådhuset, Rødovre Parkvej 150,
Ansøgning
Hvis dette job har vakt din interesse, vil vi meget gerne høre fra dig. Send os din motiverede ansøgning og dit CV hurtigst muligt. Vi afholder løbende ansættelsessamtaler, så tøv ikke med at søge.
Klik på knappen ’Ansøg online’/’Søg jobbet’ for at sende din ansøgning.
Rødovre Kommune har røgfri arbejdstid. Vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset alder, køn, handicap, livsstil, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge jobbet. Vi tilbyder vores medarbejdere en trivsels- og sundhedsordning med bl.a. fysioterapi og holdtræning.