Serviceminded og udadvendt kollega søges til Sundhedscentrets SekretariatetSundhedscentret søger pr. 1. september, eller hurtigst muligt en administrativ medarbejder til Sekretariatet, som kan betjene Kommunens borgere med en positiv indstilling, en struktureret tilgang og ikke mindst et smil i stemmen.
Vi søger en kollega, hvis primære opgave vil bestå i at betjene Sundhedscentrets hovedtelefon i tidsrummet 8-10 og 13-14. Hovedtelefonen dækker alle Sundhedscentrets afdelinger, med undtagelse af Tandplejen. Ud over din primære opgave vil du skulle løse mange andre opgaver, enten selvstændigt eller i samarbejde med dine kollegaer.
Du bliver sammen med resten af Sekretariatet, som består af 6 medarbejdere, en central spiller i Sundhedscentret. Her kommer du både til at servicere borgere, ledelse og medarbejdere. Du bliver en del af et velfungerende team, hvor en uformel omgangstone, samarbejde og positiv tilgang er nøgleordene.
Så vil du være en del af en travl hverdag, hvor dit servicegen og din evne til at prioritere opgaver bliver sat i spil er du måske vores nye kollega.
Sekretariatet varetager bl.a. betjening af hovedtelefonen, løn- og personaleadministration, div. økonomiopgaver, indkøb, vedligehold af IT-systemer, bookinger mv., og bliver brugt som sparringspartner til mange opgaver.
Sundhedscentret består udover Sekretariatet af: den kommunale Tandpleje, Sundhedsplejen, Træningsenheden, Forebyggelsesenheden, Kompetencecenter for hjerneskade, Forebyggende hjemmebesøg og Team ungeindsats.
Primære opgaver:- betjening af Sundhedscentrets hovedtelefon i tidsrummet 8-10 og 13-14
- indgå i et 3 ugers rul, hvor mødetiden er kl. 7, hvor der tages imod medarbejdernes sygemeldinger.
Andre opgaver:- borgerrettede opgaver i vores borgerjournalsystemer
- booking og aflysning af borgeraftaler
- bestilling af befordring
- hjælp og service til borgere og personale
- bestillinger og indkøb for hele Sundhedscentret
- vedligeholdelse og ajourføring af alarmsystemer
- div. ad hoc opgaver.
Vi anvender bl.a. IT-løsningerne: SamWin, CURA, Microsoft 365, KMD, Tellis, Acadre og Solteq
Vi vil lægge vægt på at du har: - lyst til at tale med og hjælpe borgere og samarbejdspartnere
- erfaring med at betjene borgere via telefonen
- den rigtige profil, fremfor den rigtige uddannelse
- flair for at arbejde i IT-systemer
- erfaring i at understøtte medarbejdere i løsning af kerneopgaven
- evnen til at arbejde med stor selvstændighed og engagement med fokus på den gode dialog
I Sekretariatet løfter vi opgaverne i fællesskab. Dette betyder, at du som medarbejder, også vil kunne blive sat på andre opgaver ud fra afdelingens behov og dine kompetencer.
Løn og ansættelsesvilkår: Stillingen er som udgangspunkt på 37 timer med tiltrædelse snarest. Løn og ansættelsesforhold er i henhold til gældende overenskomst og ud fra reglerne om lokal løndannelse.
Vi glæder os til at modtage din ansøgning:Ansøgningsfristen er den 29. juni 2025. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 3. juli 2025.
Har du spørgsmål: Er du meget velkommen til at kontakte Sekretariatsleder Lasse Wind Schanz Lsca@sonderborg.dk, telefonnummer 2388 5560
Sønderborg Kommune - en arbejdsplads i verdensklasse
Sønderborg Kommune er et ambitiøst arbejdsfællesskab, hvor vi sammen gør en forskel og skaber et endnu bedre lokalsamfund.
Uanset om du er med til at realisere vores visioner, politiske beslutninger eller leverer kerneydelser af højeste kvalitet tæt på borgerne, bliver du anerkendt for din indsats og dit engagement.
Vi investerer i dig gennem løbende kompetenceudvikling og spot på talentet, så du udvikler dig og når dit fulde potentiale igennem et helt arbejdsliv.
Vi har modet til at vende tingene på hovedet i løsningen af både små og store udfordringer. Det giver nye perspektiver og blik for innovative løsninger.
Vi samarbejder tæt med lokale virksomheder for at fremme vækst og grøn udvikling i vores område, hvilket skaber en dynamisk og inspirerende arbejdsplads.
Vi er en arbejdsplads med høj grad af fleksibilitet, som giver plads til både karriere og fritid.
Læs Sønderborg Kommunes personalepolitiske værdier og Ledelsesgrundlag
Læs mere om Sønderborg og gå på oplevelse i lokallivet på www.sonderborg.dk