Søger du en arbejdsplads, hvor der er højt til loftet, de dejligste beboere og skønne kollegaer? Så er det nu, du skal slå til hvis du er uddannet SSA og SSH
Pr. 1.7.2025 eller efter aftale mangler vi 1 dagvagt i en fast stilling til Caroline Frederikke afdelingen. Stillingen er på 37 timer ugentligt, men vi er fleksible i forhold til timetallet. Arbejdstiden ligger i tidsrummet 7-15 med mulighed for individuelle tilpasninger. Du vil indgå i et weekendrul hver anden weekend.
Så er du frisk på en ansættelse på Amaliehavens plejecenter, og vil du gerne arbejde med kerneopgaven, således at vores beboere får den bedste omsorg og pleje, så er der plads på holdet.
Amaliehaven er stedet hvor livet leves, hele livet. Vi har naturen udenfor døren, er på forkant med velfærdsteknologien og er derfor et moderne plejecenter. Rammerne er lyse og lækre, hvor boligerne er præget af hjemlighed.
Ønsker du at
- arbejde hvor introduktion prioriteres og praktiseres
- samarbejde med verdens bedste team, hvor vi sammen løfter kerneopgaven
- have engagerede kollegaer, som går en ekstra mil for at vi lykkes i hverdagen
- være en del af et fantastisk sammenhold, hvor det gode samarbejde og dialog er i fokus
- blive medinddraget i vagtplanlægningen i tæt samarbejde med teamet og den daglige leder
- udvikle dig personligt og dine faglige kompetencer, så har du her muligheden
Vi forventer at du
- har en sundhedsfaglig uddannelse
- er ansvarsbevidst
- er engageret
- er god til at samarbejde og skabe en god dialog
- har høj grad af faglighed
- bidrager til det gode arbejdsmiljø
Ansøgningsfristen
er den 15. juni 2025.
Ansættelsessamtaler afholdes løbende og stillingsopslag nedtages, når den rette kandidat er fundet.
Løn- og ansættelsesforhold følger overenskomsten mellem KL og FOA.
Overvejer du at flytte hertil? I Sønderborg Kommune tager vi rigtig godt imod tilflyttere. Vores bosætningskoordinator Tatjana Rode hjælper dig gerne på vej. Læs mere om tilflytterservice på www.sonderborg.dk/tilflytter
Ansøgningen sendes elektronisk. Klik på ”send ansøgning” og vedhæft din ansøgning, CV og relevante bilag.
Der anmodes om en straffeattest forud for ansættelsen.
Du kan få yderligere oplysninger
ved at kontakte daglig leder Sussanne Poulsen på tlf. 27 90 66 13 eller e-mail spou@sonderborg.dk

Sønderborg Kommune - en arbejdsplads i verdensklasse
Sønderborg Kommune er et ambitiøst arbejdsfællesskab, hvor vi sammen gør en forskel og skaber et endnu bedre lokalsamfund.
Uanset om du er med til at realisere vores visioner, politiske beslutninger eller leverer kerneydelser af højeste kvalitet tæt på borgerne, bliver du anerkendt for din indsats og dit engagement.
Vi investerer i dig gennem løbende kompetenceudvikling og spot på talentet, så du udvikler dig og når dit fulde potentiale igennem et helt arbejdsliv.
Vi har modet til at vende tingene på hovedet i løsningen af både små og store udfordringer. Det giver nye perspektiver og blik for innovative løsninger.
Vi samarbejder tæt med lokale virksomheder for at fremme vækst og grøn udvikling i vores område, hvilket skaber en dynamisk og inspirerende arbejdsplads.
Vi er en arbejdsplads med høj grad af fleksibilitet, som giver plads til både karriere og fritid.
Læs Sønderborg Kommunes personalepolitiske værdier og Ledelsesgrundlag
Læs mere om Sønderborg og gå på oplevelse i lokallivet på www.sonderborg.dk