Gå til sidens indhold
Billedet viser Struer Kommune i en given situation. Klik for at gå til Struer Kommune forside.

Medarbejdere til administrative opgaver, Plan og Miljø

To medarbejdere til administrative opgaver som leverer kundeoplevelser i særklasse
Har du lyst til en arbejdsdag, hvor du skal være i dialog med borgere, virksomheder og andre samarbejdspartnere? Hvor kundeservice ikke bare er en opgave, men en attitude. Har du lyst til at løse opgaver, hvor du både er i dialog med borgere og virksomheder samt være ansvarlig for at bygninger, boliger og erhverv registreres korrekt? Så er det måske dig, vi mangler.

Vi vil være TÆT PÅ. På baggrund af kommunens geografiske og demografiske størrelse er vi en kommune, som er tæt på mennesker, teknologi og natur. Det er her indenfor vores ressourcer og potentialer for udviklingen findes. Vi udnytter, at der ikke er langt fra idé til handling, og du vil derfor være tæt på beslutningsprocesser. Dette afspejler sig også i vores arbejde, hvor vores arbejdsgange er smidige for i fællesskab at skabe de bedste løsninger.

Lidt om stillingerne

Vi søger to administrative kollegaer, som vil understøtte primært vores 4 byggesagsbehandlere, men også de øvrige medarbejdere i center for Plan og Miljø, gennem effektiv og kvalificeret sagsbehandling med kundeoplevelser i særklasse.

Dine primære opgaver vil omfatte
  • Varetage reception og telefonbetjening med et smil og med fokus på god service
  • Oprettelse af byggesager, men også af andre sagstyper
  • Ajourføring af Bygnings- og Boligregistret (BBR)
  • Oprettelse og vedligeholdelse af skabeloner
  • Digital arkivering og postfordeling
  • Helårsbeboelse i sommerhuse og kolonihaver
  • Bringe dig i spil til afdelingens andre større og mindre opgaver

Vi får oplysninger fra mange kilder, så du skal kunne manøvrere ubesværet i forskellige digitale fagsystemer. Du skal brænde for at få tal og data korrekt registreret i kort og registre samt for at levere en god sagsbehandling. Vi har meget dialog med både professionelle aktører, kolleger og borgere, så du skal være hjælpsom og serviceminded. Du skal kunne vejlede letforståeligt og præcist om regelgrundlaget. Du har også forståelse og interesse for, hvor oplysningerne kommer fra, og hvad de bruges til.

Du vil indgå i tæt samarbejde med vores byggesagsbehandlere, som dækker byggesagsbehandling, indeklima og adressefastsættelse. Herudover skal du samarbejde med Service og Data, som blandt andet står for at håndtere indkommende henvendelser til den øvrige del af centeret, økonomi samt er ansvarlige for GIS.

Vores forventninger til dig

  • Du er kontoruddannet, teknisk designer eller lignende
  • Du har lyst til at arbejde i en serviceorienteret organisation
  • Det er en fordel, hvis du har erfaring med offentlig forvaltning og myndighedsbehandling
  • Du er en habil IT-bruger og har gerne kendskab til vores ESDHsystem – Sbsys.
  • Du er åben og tager initiativ til at søge ny viden og deler viden med kollegaer

Center for Plan og Miljø er en central funktion i Struer Kommune for borgere og virksomheder. Du vil for mange være det første ansigt eller stemme, som borgere og virksomheder vil møde, i deres samarbejde med Center for Plan og Miljø. Du evner derfor at skabe stærke samarbejdsrelationer med borgere, virksomheder og kollegaer for at sikre et højt serviceniveau. Vi arbejder hele tiden på at forbedre vores service og dialog med vores samarbejdspartnere.

I løbet af din arbejdsdag vil du være i dialog med mange borgere og virksomheder, så du skal være hjælpsom, serviceminded og kunne vejlede præcist og forståeligt.

Derfor skal du vælge os

Hos os får du mulighed for at bruge dine kompetencer i en bred vifte af opgaver.Du vil komme til at indgå i et fagligt, men også uformelt fællesskab i en lille organisation. Vores hverdag er præget af mange opgaver, så du skal have lyst til at være del af en organisation, hvor der er hastighed i opgaverne. Hvor det er nødvendigt, at der er et tæt samarbejde mellem kollegaerne for at sikre fremdrift i opgaverne.
Vi vægter en uformel omgangstone med godt humør og respekt for hinanden.

Planafdelingen i center for Plan og Miljø består af en afdelingsleder og 16 dygtige kollegaer – byggesagsbehandlere, naturforvaltere, planlæggere og administrative medarbejdere. Dagligdagen er præget af et højt aktivitetsniveau – opgaverne er udfordrende, arbejdsklimaet er sjovt og uformelt, og kollegerne er engagerede. Vi har frihed under ansvar, plads til forskellighed og en åbenhed for bidrag med nye initiativer og tiltag.

Yderligere oplysninger

Hvis du vil vide mere, så er du velkommen til at kontakte centerchef for Plan og Miljø, John Patuel Hansen på telefon 96 84 84 45.

Løn- og ansættelsesvilkår

Fastsættes efter gældende overenskomst og efter aftale om Ny Løn.
Stillingen er i udgangspunktet på 37 timer, men hold dig ikke tilbage såfremt du ønsker mindre.

Ansøgningsfrist

11. februar 2022 kl. 8.00
Vi vil løbende i opslagsperioden afholde samtaler.

Start

1. april eller efter aftale.