Gå til sidens indhold
Billedet viser Struer Kommune i en given situation. Klik for at gå til Struer Kommune forside.

Social- og sundhedshjælper til Hjemmeplejen i Struer

Vil du være en del af Hjemmeplejen Struer?

Vi søger en social- og sundhedshjælper til dagvagt.
Stillingen er på 30-34 timer, efter ønske og med fri hver anden weekend.
Tiltrædelse efter aftale.

Lidt om os:

I den kommunale hjemmepleje i Struer, er vi ca. 100 ansatte, fordelt på 3 grupper i dagvagt og en aften/nat gruppe. Vi er to funktionsledere, som kører delt ledelse, og nogle koordinatorer som varetager den daglige planlægning.
Du vil blive en del af, at vi i hjemmeplejen er i gang med en omstrukturering til at arbejde i mindre teams, for at kunne levere en endnu bedre pleje og omsorg til borgerne i Struer kommune.

Vi har base i Velfærdshuset på Peter Bangs Vej 15, hvor vi bor sammen med Hjemmesygeplejen og alle de andre velfærdsområder i Struer Kommune.
Vi har en udviklingssygeplejerske ansat, som har fokus på den faglige del i hjemmeplejen, hvilket gør at du altid vil kunne hente sparring og blive oplært i nye opgaver.

Vi leverer omsorg, pleje og praktisk hjælp, samt sundhedslovsydelser til borgerne i Struer kommune.
Vi er en arbejdsplads som sætter arbejdsglæde og trivsel højt, og åbenhed og humor er en selvfølgelig del af hverdagen.
Arbejdet i hjemmeplejen kræver stor selvstændighed og ansvarsbevidsthed, og alt vi foretager os er med udgangspunkt i borgeren. Mange af vores ældre medborgere er dybt afhængige af vores besøg, og det kræver et godt overblik og en god situationsfornemmelse samt en evne til at prioritere væsentligt fra uvæsentligt.

Din profil:

  • Du har relevant uddannelse og besidder de kompetencer der følger med uddannelsen.
  • Arbejder selvstændigt, engageret og gerne kreativt i din måde at løse opgaverne på
  • Fremmer en læringskultur og bidrager til et positivt arbejdsmiljø i Hjemmeplejen
  • Har øje for at borger selv kan og vil
  • Har overblik og kan arbejde løsningsorienteret
  • Er et forbillede for god kommunikation både mundtligt og skriftligt
  • Har gode samarbejdsevner, er serviceminded, tålmodig og har et godt humør
  • Har fokus på høj faglighed og kan arbejde målrettet
  • Er positiv, udadvendt og stabil.
  • Fordel med kørekort, men vi har også cykelruter.

Der tilbydes en introduktionsperiode og ud over det, er der altid mulighed for oplæring i ting, man ikke har prøvet før.

Derfor skal du arbejde hos os:

Vi er et team af dygtige og engagerede kolleger, der byder nye velkommen og gerne vil opgaverne, hinanden og udvikling af vores faglighed.
Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.

Har dette fanget din interesse, og/eller ønsker du flere oplysninger, er du velkommen til at kontakte Funktionsleder Anne Kirstine Balsby på telefon 24 28 77 66 eller Funktionsleder Birgit Thusholt Gøtzsche på telefon 24 29 25 13

Ansøgning med CV, eksamensbeviser og andet der er relevant for stillingen, sendes via link i stillingsopslaget

Ansøgningsfrist tirsdag den 19.10.21 kl. 8.00, men vi afholder samtaler løbende.