Gå til sidens indhold

Slagelse Kommune

Slagelse Kommune

Depotkoordinator til Hjælpemiddeldepotet

Brænder du for at gøre en forskel for borgerne og trives du med en foranderlig hverdag hvor du er ansvarlig for at planlægge og prioritere, i tæt samarbejde med engagerede kollegaer, så er det lige netop dig vi søger!

Vi søger en dygtig depotkoordinator der kan håndtere og arbejde selvstændigt med både administrative opgaver og praktiske lageropgaver. Hvis du også har erfaring med direkte borgerbetjening, er det en stor fordel.

Vi lægger stor vægt på, at du har solid erfaring med lagerstyring og driftsoptimering, og gerne erfaring med logistik og hjælpemidler.

Du bliver en central person, både i borgerens møde med Hjælpemiddeldepotet men også i samarbejdet med terapeuterne og øvrige bestiller i kommunen. Vi ønsker derfor, at du er god til at samarbejde, er imødekommende, er klar, tydelig og anerkende i din kommunikation, både på skrift og i tale.

Hjælpemiddeldepotet er en del af Hjælpemiddelområdet, som organisatorisk hører under Myndighedsafdelingen/Center for Sundhed og Ældre i Slagelse Kommune.
Hjælpemiddelområdet består af team Genbrugshjælpemidler, team Kropsbårne hjælpemidler og Biler samt team Hjælpemiddeldepot. Du bliver en del af et område med 42 medarbejdere og en del af et team med 10 medarbejdere.

Hjælpemiddeldepotet varetager i alt ca. 12.500 kørsler årligt fordelt i hele Slagelse kommune, hvor af de ca. 1.300 kørsler er med plejesenge. Andre opgaver på depotet, udover chaufførdelen som indebærer levering, afhentning og montering af hjælpemidler hos borgerne, er tekniker- og værkstedsopgaver, vask/desinfektion af hjælpemidler, lagerstyring og indkøb.

Dine arbejdsopgaverne vil blandt andet være

  • Ansvarlig for den faglige koordinering
  • Sikring af den daglige drift
  • Koordination af praktiske opgaver på depotet
  • Lagerstyring
  • Lageroprydning
  • Plukke hjælpemidler
  • Indkøb
  • Varemodtagelse
  • Servicering af samarbejdspartnere og borgere
  • Ad hoc opgaver

For at lykkes i jobbet er det vigtigt, at du

  • Har erfaring fra lignende stilling
  • Gerne har en logistik-, lager- eller håndværksmæssig baggrund
  • Har erfaring med at optimere processer
  • Trives med en travl hverdag, har overblik og kan jonglere med flere opgaver på samme tid
  • Kan inspirere, motivere og være med til at skabe ejerskab for fælles mål
  • Er ordentlig i alle relationer og bevarer roen under pres
  • Har humor, er positiv og bidrager til et godt arbejdsmiljø
  • Er mødestabil, fleksibel, hjælpsom, har gå-på-mod
  • Ser dig selv som en god rollemodel
  • Er fleksibel på at løse flere typer opgaver på depotet, når der er behov for det, da vi løfter hverdagen i fællesskab
  • Er initiativrig og kan bidrage til vores vedvarende udvikling, såvel fagligt som organisatorisk
  • Er god til IT og har flair for at sætte dig ind i nye systemer
  • Har gyldigt kørekort og kan køre varevogn med lift
  • Truckkørekort

Vi tilbyder

  • Et arbejdsfællesskab med fokus på kerneopgaven
  • En arbejdsplads som lægger vægt på åbenhed, dialog og engagement
  • Stor hjælpsomhed blandt kollegaerne
  • Fagligt dygtige medarbejdere
  • Et miljø hvor vi byder nye idéer og smartere og smidigere arbejdsgange velkommen
  • Værdier som nysgerrighed og plads til at begå fejl, når bare du lærer af dem
  • Fokus på og vedvarende arbejde med både det fysiske og psykiske arbejdsmiljø
  • Arbejdstider der følger kommunes åbningstider med fri i weekender og helligdage

Løn- og ansættelsesforhold

Efter gældende overenskomst og med en arbejdstid på 37 timer ugentlig.

Ansættelse den 1. oktober 2022.

Arbejdsstedet er Industrivej 9, 4200 Slagelse.

Inden ansættelse indhentes straffeattest og referencer.

Vil du vide mere,

kan du kontakte

Ansøgningsfrist

  • tirsdag den 23. august 2022 kl. 12.00.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt torsdag den 25. august og evt. igen mandag den 29. august.