Gå til sidens indhold

Norddjurs Kommune

Norddjurs Kommune

Administrativ medarbejder til Glesborg Skole - Børneby Midt


Har du lyst til at blive del af en skole, hvor vores kerneopgave ”Vi skaber miljøer, hvor børn ses, lærer, trives, deltager - og tør livet” er i centrum? Og har du overblik, gode kommunikationsevner og er dygtig til økonomi? Så er det lige dig, vi søger. På Glesborg Skole arbejder vi nemlig for høj kvalitet i opgaveløsningen, og vi værdsætter fællesskab, ordentlighed, godt humør og god energi.

I Børneby Midt søger vi en dygtig og dedikeret administrativ medarbejder med flair for økonomi og budgetter. Der er tale om en fuldtidsstilling, og arbejdsstedet er Glesborg Skole. Arbejdstiden placeres så den følger skoleårets og lærernes ferieplan.

I stillingen som administrativ medarbejder på Glesborg Skole skal du jonglere med tal og kunne holde hovedet koldt i en hverdag, der aldrig er ens. Udover at være dygtig til økonomi og budgetter, er det vigtigt, at du også trives med og finder arbejdsglæde ved at være ”blæksprutten” på kontoret, hvor både børn, forældre og medarbejdere løbende kommer ind for hjælp til diverse meget forskellige opgaver alt fra at sætte plaster på til indmeldelse i SFO osv. osv.

Der er således tale om en alsidig stilling med opgaver indenfor regnskabs- og budgetarbejde, fakturabehandling, lønindberetning, elev- og personaleadministration, Aula- og hjemmesideadministration, vikardækning for skolen – hvilket indebærer morgentelefon, varebestilling, alm. sekretærarbejde, telefonhåndtering, div. praktiske arbejdsopgaver og servicefunktioner ift. elever, forældre og medarbejdere.

Du vil indgå i et tæt samarbejde med din kollega på kontoret (som står for løn og fakturabehandling for dagpasningsområdet i Børneby Midt) samt distriktslederen og 4 afdelingsledere i Børneby Midt.

Glesborg Skole/SFO har ca. 215 elever og 40 medarbejdere og er en del af Børneby Midt, som foruden Glesborg Skole/SFO også omfatter 4 daginstitutioner samt dagpleje. Du vil som administrativ medarbejder stå for budgetopfølgningerne for hele børnebyen.

Det er vigtigt for os, at du:

  • har erfaring med økonomistyring, budgetlægning, bogføring og budgetopfølgning
  • har godt kendskab til programmerne KMD Institution, KMD Opus samt Office-pakken
  • har erfaring med den administrative del af ansættelser og fratrædelser
  • har erfaring med indberetning af løn og fravær
  • har kendskab til det administrative omkring prøve-/eksamensafvikling (en fordel)
  • kommunikerer tydeligt og anerkendende på skrift og i tale
  • arbejder systematisk og bevarer overblikket i en foranderlig hverdag
  • er servicemindet og har en anerkendende tilgang til både børn, forældre, kolleger og ledelse
  • har humor og god energi
Har ovenstående din interesse, og brænder du for at være med til at udvikle Børneby Midt, så send din ansøgning med uddannelsesbevis samt relevante bilag.

Ansøgere er velkomne til at kontakte distriktsleder Helle Bruun Poulsen for yderligere oplysninger på telefon 51 34 31 60.
 

Ansøgningsfrist: mandag den 15. december 2025.

Der afholdes ansættelsessamtaler onsdag den 17. december 2025 fra kl. 16.30.

Vi ser gerne ansættelse snarest muligt men senest den 1. februar 2026.

Der indhentes børne- og straffeattest inden ansættelse.

Vores Norddjurs 

I Norddjurs kommune arbejder vi ud fra værdierne tillid, ordentlighed, udvikling og fællesskab, som er beskrevet i vores organisations- og ledelseskodeks Vores Norddjurs. 

De fire værdier er grundlaget for organisationens virke og er med i alt, vi gør. Kodekset sætter en fælles retning og er dét, der binder os sammen. Værdierne lever i den daglige praksis og i den måde vi arbejder og samarbejder på. Værdierne udspiller sig på alle ledelses- og medarbejderniveauer, samt i mødet med borger og omverden. 

Læs det fulde organisations- og ledelseskodeks her