Gå til sidens indhold
Billedet viser Middelfart Kommune i en given situation. Klik for at gå til Middelfart Kommune forside.

Job- og vækstcenter Middelfart søger kontorassistent til administrativt team

Vi mangler en ny kollega til vores Administrative team. Der er tale om en stilling 37 timer ugeligt fra den 1. november 2025 eller snarest derefter. Det Administrative team består af 6 medarbejdere, 1 elev samt en koordinator. Som administrativ medarbejder vil du få en bred kontaktflade i huset, og du bliver en del af et godt sammenhold og en kultur, der fokuserer på kvalitet og god Borger- og virksomhedsbetjening.

Arbejdsopgaverne består af:

  • Tilskudsudbetaling til virksomheder: bl.a.:
    • Beregning og udbetaling af Personlig assistance
    • Beregning og udbetaling af Fleksjobrefusion (Gammel ordning)
    • Beregning og udbetaling af Løntilskud til førtidspensionister (Skånejob)
  • Skriftlig opfølgning på Personlig assistance
  • Statistik Fleksjobbere og Løntilskud til førtidspensionister
  • Administration af Sprogskole for EU-borgere
  • Sygedagpenge Regres
  • Afstemningsopgaver
  • Elektronisk faktura behandling
  • Administration af kørselsopgaver for hele Middelfart kommune
  • Div. administrative opgaver.

Vi lægger vægt på at du:

  • Har relevant uddannelse og erfaring for en lignende funktion
  • Er grundig, systematisk og struktureret i din arbejdsdag og tager det med godt humør, hvis der sker uventede ændringer bl.a. ved opgaveløsningen
  • Har flair for IT og gerne erfaring med Fasit, KMD Opus og KY
  • Har flair for tal og afstemningsopgaver.

Vi tilbyder:

  • Gode kollegaer, som sætter pris på et godt arbejdsmiljø
  • Faglig udvikling og sparring
  • En arbejdsplads i udvikling.

Yderligere oplysninger:

Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst og principperne i Ny Løn. Arbejdsstedet er Job- og vækstcenter Middelfart, Nytorv 9, 5500 Middelfart.

Nysgerrig efter yderligere oplysninger? Så er du velkommen til at kontakte Koordinator Ditte Danefeld Hansen tlf.: 21 17 50 88 eller Leder Mette Schmidt tlf.: 30 52 63 81.

Vi skal have din ansøgning vedlagt relevante oplysninger senest onsdag 22. oktober 2025.

Samtaler til stillingen forventes afholdt mandag den 27. oktober 2025.

Vi foretrækker, at du søger stillingen online. Husk at vedhæfte din ansøgning, CV og andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe ”Spam/uønsket post

 

Bliv en del af vores engagerede team og vær med til at gøre en forskel!

Middelfart Kommune vil gerne kendes for en attraktiv og fleksibel arbejdsplads med et sundt arbejdsmiljø, god ledelse og mange muligheder for udvikling. Med afsæt i vores livsfasepolitik vil vi gøre vores for at imødekomme dine ønsker og behov. Vi er en kommune, hvor der ikke er langt fra ide til handling. Du kan læse mere om vores arbejdsplads på job.middelfart.dk



Overvejer du at søge job i Middelfart Kommune? Så går du måske også i tanker om at flytte hertil. Kontakt vores bosætningskonsulent Anne Marie Klausen på tlf. 2240 0049 eller annemarie.klausen@middelfart.dk og hør hvad Middelfart kan tilbyde dig og din familie. Læs mere på www.opdagmiddelfart.dk