Gå til sidens indhold
Billedet viser Middelfart Kommune i en given situation. Klik for at gå til Middelfart Kommune forside.

Job- og vækstcenter Middelfart søger 1 barselsvikar på 30 timer til vores administrativ team

Vi mangler 1 ny kollegaer til vores Administrative team i Borgerservice. Der er tale om en stilling fra den 1. januar 2025 eller snarest derefter. Det Administrative team består af 5 medarbejdere, 1 elev samt en koordinator. Som administrativ medarbejder vil du få en bred kontaktflade i huset, og du bliver en del af et godt sammenhold og en kultur, der fokuserer på kvalitet i opgaveløsningen og god borgerbetjening.

Borgerserviceteamet er en del af Job- og Vækstcenter Middelfart, som varetager beskæftigelsesindsatser for ledige og sygemeldte borgere og servicerer virksomheder i forhold til rekruttering, fastholdelse og opkvalificering.

Arbejdsopgaverne består af:

  • Telefonekspedition
  • Håndtering af personaleopgaver - herunder tilgang/afgang af medarbejdere, indberetning af syge/raskmeldinger, hjælpe kollegaer med flexregistrering, ferie- og kørselsindberetninger samt håndtering af IT-udstyr
  • Administrative opgaver
  • Håndtering af fysisk og digital post
  • Diverse ad hoc-opgaver
  • Elektronisk faktura behandling
  • Diverse tilskudsudbetaling til virksomheder
  • Indkøb og udlån af arbejdsrelaterede hjælpemidler til borgere.

Vi lægger vægt på at du:

  • Har relevant uddannelse og erfaring for en lignende administrativ funktion
  • Er villig til at indgå i et team, hvor god service af borger, virksomheder og kollegaer er et væsentligt element i en travl hverdag
  • Er god til at strukturere din arbejdsdag og tager det med godt humør, hvis der sker uventede ændringer bl.a. ved opgaveløsningen
  • God til digitale løsninger og en interesse i – sammen med os – at udvikle endnu flere digitale løsninger, og gerne erfaring med Fasit og KMD Opus
  • Er indstillet på at arbejde i et jobcenter med et højt ambitionsniveau, hvor der forventes synlige resultater af indsatsen.

Vi tilbyder:

  • En vikarstilling på 30 timer ugentligt
  • En arbejdsplads i udvikling
  • Ordentlige og engagerede kollegaer
  • Stor indflydelse på tilrettelæggelse af eget arbejde
  • Gode muligheder for faglig sparring
  • En organisation hvor vi er optaget af nye digitale løsninger i forhold til selve opgaveløsningen og i forhold til god borger- og virksomhedsbetjening.

Yderligere oplysninger:

Løn- og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst og principperne i Ny Løn. Arbejdsstedet er Job- og Vækstcenter Middelfart, Nytorv 9, 5500 Middelfart.

Er du nysgerrig efter yderligere oplysninger? Så er du velkommen til at kontakte koordinator Ditte Danefeld Hansen tlf.: 21 17 50 88 eller leder Mette Schmidt Hansen tlf.: 30 52 63 81.

Vi skal have din ansøgning vedlagt relevante oplysninger senest den. 11. december 2024

Samtaler til stillingen forventes afholdt mandag den 16. december 2024.


Vi foretrækker, at du søger stillingen online. Husk at vedhæfte din ansøgning, CV og andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe ”Spam/uønsket post”.
 

Bliv en del af vores engagerede team og vær med til at gøre en forskel!

Middelfart Kommune vil gerne kendes for en attraktiv og fleksibel arbejdsplads med et sundt arbejdsmiljø, god ledelse og mange muligheder for udvikling. Med afsæt i vores livsfasepolitik vil vi gøre vores for at imødekomme dine ønsker og behov. Vi er en kommune, hvor der ikke er langt fra ide til handling. Du kan læse mere om vores arbejdsplads på job.middelfart.dk



Overvejer du at søge job i Middelfart Kommune? Så går du måske også i tanker om at flytte hertil. Kontakt vores bosætningskonsulent Anne Marie Klausen på tlf. 2240 0049 eller annemarie.klausen@middelfart.dk og hør hvad Middelfart kan tilbyde dig og din familie. Læs mere på www.opdagmiddelfart.dk