Gå til sidens indhold
Billedet viser Kerteminde Kommune i en given situation. Klik for at gå til Kerteminde Kommune forside.

Social- og sundhedsassist til dagvagt i Langeskov Hjemmepleje

Social- og sundhedsassistent til hjemmeplejen i Langeskov – dagvagt
Frit valg af timetal og weekendfrekvens (hver 2. eller 3. weekend)

Er du nysgerrig, fagligt stærk og motiveret for at være en del af en hjemmepleje i udvikling?
I Langeskov Hjemmepleje søger vi en social- og sundhedsassistent (SSA) til vores dagvagtsgruppe – og vi tilbyder stor fleksibilitet i forhold til både timetal og weekendplan.

Om os
Vi er en engageret og fagligt stolt hjemmeplejegruppe, der hver dag arbejder for at skabe tryghed og kvalitet for borgerne i Langeskov.
Vi tror på, at hjemmeplejen skal være et attraktivt fagligt miljø, hvor vi løfter i flok, deler viden – og hele tiden bliver lidt bedre.

Om stillingen
Som SSA i vores dagvagt bliver du en central del af den daglige pleje, observation og koordinering omkring borgerne.
Du får mulighed for at:
  • Arbejde med høj faglighed og borgernær omsorg.
  • Tage aktiv del i udviklingen af fremtidens hjemmepleje – med øget kompleksitet, mere selvstændighed og nye arbejdsgange.
  • Være med til at afprøve nye tiltag og metoder – vi er nysgerrige på, hvordan vi kan gøre tingene endnu bedre.
  • Bidrage til at omsætte intentionerne i den nye ældrelov i praksis – hvor borgerens behov, selvbestemmelse og helhed står i centrum.
Vi søger dig, der
  • Er uddannet social- og sundhedsassistent.
  • Har lyst til at arbejde i dagvagt – med frit valg af timetal og hver 2. eller 3. weekend.
  • Er nysgerrig, initiativrig og udviklingsorienteret.
  • Har lyst til at tage del i forandringerne mod en mere kompleks og helhedsorienteret hjemmepleje.
  • Har en naturlig respekt for borgernes ønsker og ressourcer.
Vi tilbyder
  • En arbejdsplads med gode kolleger, humor og hjælpsomhed.
  • Fleksibilitet i forhold til timer og weekendplan.
  • Mulighed for kompetenceudvikling – både fagligt og personligt.
  • En kultur, hvor idéer og initiativer bliver taget alvorligt.
Tiltrædelse
Efter aftale. Samtaler afholdes løbende.

Vil du vide mere?
Kontakt Holdleder June Johansen på telefon 24 43 42 65 eller mail: xjj@kerteminde.dk, hvis du vil høre mere om stillingen eller komme forbi og hilse på.

Kerteminde Kommune ligger i det nordøstlige Fyn i en smuk og varieret natur. Kommunen har tæt på 25.000 indbyggere og byder på et aktivt forenings- og erhvervsliv og gode idræts- og fritidsmuligheder.

Kommunen har ca. 1.800 medarbejdere, der arbejder ud fra vores særlige kerneværdi, som er fællesskab, hvor vi både er tæt på hinanden og på borgerne.

Udover fællesskabet prioriterer og arbejder vi også med vores øvrige værdier i dagligdagen: Kvalitet, Nærvær, Udvikling og Trivsel. Herudover er dialog og samarbejde nøgleord, der kendetegner god ledelse i Kerteminde Kommune.

Organisationen baserer sig på flade strukturer, stor selvbestemmelse og gode udviklingsmuligheder, og vi er en røgfri arbejdsplads med røgfri arbejdstid.

Hvis du i dit nye job er IT bruger, kan der i forbindelse med din ansættelse være krav om, at du identificerer dig med dit MitID, du vil i så fald kontaktes herom.

Såfremt at du er kandidaten, som vi indgår aftale med om ansættelse, vil vi ved forespørgsel videregive dine kontaktoplysninger, så som navn, adresse, telefonnummer og evt. CV, til den lokale tillidsrepræsentant eller forhandlingsberettiget faglige organisation. Dette sker med henblik på, at sikre den rette indplacering og forhandling af din løn ved ansættelsen. Har du hemmeligt telefonnummer vil dette også blive videregivet. Videregivelsen sker med hjemmel i databeskyttelsesforordningen art. 6, stk. 1, litra b og c jf. databeskyttelseslovens § 12, stk. 1. Har du navne- eller adressebeskyttelse, vil oplysningerne først blive videregivet efter at du har afgivet samtykke”.

Kerteminde Kommune betragter mangfoldighed som en styrke og opfordrer derfor alle uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge ledige stillinger.