Kerteminde tandpleje søger en engageret tandlæge til en fast stilling pr. 1. august 2025.
Vi søger en tandlæge på fuld tid, men vi er fleksible, hvis der er andet som passer dig.
Kerteminde tandpleje er samlet på en ny og moderne klinik beliggende i Langeskov. Klinikken ligger 10 minutters gang fra Langeskov station og tæt ved motorvejen.
Vores bemanding består på nuværende tidspunkt af 1 personaleleder, 1 faglig leder (tandlæge), 2 tandlæger, 3 tandplejere og 7 klinikassistenter.
I Kerteminde tandpleje betjener vi ca. 5600 børn og unge, ca. 110 omsorgstandplejepatienter og to håndfulde socialt udsatte borgere i socialtandplejen.
Specialtandpleje og tandregulering laves i et samarbejde med Odense kommune. Du vil primært komme til at varetage:
- behandling af børn og unge i alderen 0-22 år
- behandling af omsorgs – og socialtandplejepatienter
- alt fra almindelig cariesbehandling, til endodonti, kirurgi og narkosebehandlinger (samt vågen sedering)
Vi kan tilbyde:- Et fagligt miljø, hvor sparring er en del af hverdagen
- Fokus på udvikling og efteruddannelse
- Stor mulighed for at præge tandplejen og egen hverdag
- Et godt arbejdsmiljø med en venlig, uformel omgangstone præget at nærvær og fællesskab.
- En ny og moderne klinik med 8 behandlingsrum
Vi forventer at du:- Vægter fagligheden højt
- Kan lide at arbejde med børn og unge
- Har gode kommunikative egenskaber
- Er positiv og vil arbejde for at forbedre tandsundheden i kommunen
Tiltrædelse pr. 1/8 2025.
Har du spørgsmål eller vil du høre mere, er du velkommen til at kontakte personaleleder Stine Matzen mobil 42 74 29 29/mail
ssm@kerteminde.dk eller faglig leder Dilara Kaya-Kristensen mobil 21 68 08 27/mail
dika@kerteminde.dkLøn- og ansættelsesvilkår er efter gældende overenskomst og principper for lokal løndannelse.
Vi gør opmærksom på, at der forud for ansættelsen vil blive indhentet børne- og straffeattest.
Ansøgningsfrist: 1. juli 2025
Ansættelsessamtaler: Afholdes løbende i juni måned
Kerteminde Kommune ligger i det nordøstlige Fyn i en smuk og varieret natur. Kommunen har tæt på 25.000 indbyggere og byder på et aktivt forenings- og erhvervsliv og gode idræts- og fritidsmuligheder.
Kommunen har ca. 1.800 medarbejdere, der arbejder ud fra vores særlige kerneværdi, som er fællesskab, hvor vi både er tæt på hinanden og på borgerne.
Udover fællesskabet prioriterer og arbejder vi også med vores øvrige værdier i dagligdagen: Kvalitet, Nærvær, Udvikling og Trivsel. Herudover er dialog og samarbejde nøgleord, der kendetegner god ledelse i Kerteminde Kommune.
Organisationen baserer sig på flade strukturer, stor selvbestemmelse og gode udviklingsmuligheder, og vi er en røgfri arbejdsplads med røgfri arbejdstid.
Hvis du i dit nye job er IT bruger, kan der i forbindelse med din ansættelse være krav om, at du identificerer dig med dit MitID, du vil i så fald kontaktes herom.
Såfremt at du er kandidaten, som vi indgår aftale med om ansættelse, vil vi ved forespørgsel videregive dine kontaktoplysninger, så som navn, adresse, telefonnummer og evt. CV, til den lokale tillidsrepræsentant eller forhandlingsberettiget faglige organisation. Dette sker med henblik på, at sikre den rette indplacering og forhandling af din løn ved ansættelsen. Har du hemmeligt telefonnummer vil dette også blive videregivet. Videregivelsen sker med hjemmel i databeskyttelsesforordningen art. 6, stk. 1, litra b og c jf. databeskyttelseslovens § 12, stk. 1. Har du navne- eller adressebeskyttelse, vil oplysningerne først blive videregivet efter at du har afgivet samtykke”.
Kerteminde Kommune betragter mangfoldighed som en styrke og opfordrer derfor alle uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge ledige stillinger.