Er du typen, der elsker at få tingene til at virke – og som ikke går i panik, når printeren driller eller en kollega har glemt sit password (igen)? Så har vi måske det helt rigtige job til dig.Vi søger en engageret IT-supporter, der kan holde hovedet koldt, systemerne kørende og brugerne glade. Du bliver en del af en afdeling med et godt fællesskab, en uformel omgangstone og stor faglighed.
Om stillingen
Jammerbugt Kommune er midt i en spændende digital udvikling, hvor effektiv og fremtidssikret IT-drift spiller en central rolle. Som IT-supporter bliver du en vigtig del af vores IT-drift og servicedesk, der både håndterer den daglige drift og supporterer kommunens mange forskellige medarbejdere i brugen af it.
I hverdagen vil dine opgaver spænde bredt. Du vil bl.a. varetage følgende opgaver
- Brugeradministration i Microsoft 365, Active Directory og andre systemer
- Klargøring og administration af PC’er, tablets og mobiltelefoner
- Yde support til medarbejdere i hele kommunen – både gennem sagshåndtering, fysisk og telefonisk som en del af it-servicedesk
- Vedligehold af vidensdatabase og dokumentation i vores ITSM-platform, Topdesk
- Deltage i vagtordning og håndtere akutte it-henvendelser
Du vil desuden deltage i større og mindre projekter, hvor din rolle særligt bliver at varetage it-brugernes perspektiv.
Hvem er du?
Vi forestiller os, at du har en relevant IT-uddannelse eller har opnået tilsvarende erfaring gennem praktisk arbejde med IT-support og brugeradministration. Du har erfaring med enhedshåndtering og ved, hvordan man får en pc, tablet eller mobil klar til brug på en effektiv og struktureret måde.
Det falder dig naturligt at arbejde systematisk og målrettet med både drift og support, og du har en struktureret tilgang til både opgaver og dokumentation, herunder kendskab til arbejdet i en ITSM-platform.
Derudover har du en god teknisk forståelse og sans for at formidle it-løsninger på en enkel måde. Som person er du serviceminded, tålmodig og hjælpsom. Du trives i samarbejdet med andre og bidrager til et godt arbejdsmiljø, men har også den nødvendige nysgerrighed, gåpåmod og ansvarsfølelse til at arbejde selvstændigt.
Hvem er vi?
Du bliver en del af afdelingen Digitalisering, It og Borgerservice, som understøtter kommunens drift og udvikling på IT-området. Vi er i Digitalisering og It 15 engagerede kolleger, der arbejder tæt sammen og har fokus på både faglighed og det gode samarbejde.
Vi tilbyder et job med alsidige opgaver og mulighed for at sætte præg på både løsninger og processer, og hvor du får mulighed for faglig udvikling. Du får et stort internt netværk og mulighed for at arbejde med den nyeste teknologi i en organisation, hvor digitalisering er højt prioriteret.
Praktisk information
Dit faste arbejdssted bliver på rådhuset i Aabybro, men da du også skal rundt på kommunens forskellige lokationer, er det nødvendigt, at du har kørekort. Der indhentes straffeattest før ansættelse.
Ansættelsen sker efter gældende overenskomst og principperne for lokal løndannelse i forhandling med den forhandlingsberettigede organisation.
Hvis du vil høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Driftskoordinator Ion-Anastasiu Sanporean på telefon 41 91 27 64 eller Chef for Digitalisering, IT og Borgerservice Jacob Holst Pedersen på telefon 41 91 24 56.
Ansøgning
Vi holder løbende samtaler, så send gerne din ansøgning snarest muligt.
Vi glæder os til at høre fra dig.