Gå til sidens indhold

Jammerbugt Kommune

Jammerbugt Kommune

Teamkoordinator til Ejendomscenter Jammerbugts administrative team

Jammerbugt Kommune skal være et attraktivt sted at leve, bo og virke. Vi satser derfor stærkt på bæredygtige og klimatilpassede løsninger, der kan styrke kommunens grønne profil. Ejendomscenter Jammerbugt yder allerede et vigtigt bidrag til denne grønne omstillingsproces, og arbejder samtidig med at understøtte kommunens kerneopgaver.

I denne spændende butik har vi aktuelt brug for en motiveret og dygtig kollega, der kan se opgaverne i det grønne lys. Har du lyst til at være med til at udvikle Ejendomscenter Jammerbugt, og ønsker du samtidigt at få en koordinerende rolle i et af vores to administrative teams, så er det måske dig, vi søger?

Om jobbet

Som ny kollega kommer du til at arbejde med mange facetter inden for Ejendomscenterets opgaver. Vi har sikker drift som mål, og dit primære fokus vil være i forbindelse med forskellige administrative opgaver, relateret til drift af vores kommunale ejendomme. Dette omfatter også arealforvaltning af vores jordarealer.
I jobbet som administrativ koordinator er det essentielt, at du trives i det tværfaglige samarbejde på tværs i kommunen og er stærk i dialogen med vores brugere.  Derudover skal du bidrage til at skabe overblik over teamets opgaver – og varetage mødeledelse på vores teammøder.

Dine primære arbejdsopgaver

Teamet har et fælles ansvar for teamets opgaveportefølje, og opgaverne er fordelt med en opgaveansvarlig. Vi forestiller os, at dine primære opgaver kunne være:

Koordinatoropgaver
  • Koordinering af og overblik over teamets opgaver
  • Afholde effektive teammøder
  • Understøtte en god samarbejdskultur
  • Sikre god kommunikation og information – både internt og eksternt
Administrative opgaver
  • Ansvarlig for udarbejdelse af brugsretsaftaler
  • Kontraktholder på de almene boliger
  • Lejekontrakter
  • Arealforvaltning af jordlodder, herunder matrikulære sager
  • Digitalisering og systematisering af arbejdsgange

Dine kompetencer

Vi er på udkig efter dig, der er dialogstærk og god til administrative processer. Du er god til at kommunikere i skrift og tale og kan tackle udfordrende dialoger på en imødekommende og serviceminded facon. Det er vigtigt for dig at arbejde selvstændigt, beslutsomt, systematisk og målrettet. Du er i stand til at agere i krydsfeltet mellem mange aktører og interessenter og samtidig få tingene til at ske. Godt humør og humoristisk sans er en stor fordel.

Derudover forestiller vi os, at:
  • Du har en relevant administrativ uddannelse
  • Du har interesse for og erfaring med kontrakt- og økonomistyring samt administrative processer
  • Du har erfaring med eller ønsker at arbejde i en politisk styret organisation
  • Du har gode formidlingsevner - både mundtligt og skriftligt. Du har erfaring med administration og er erfaren bruger af MS Office
  • Du er nøgleperson i forhold til den gode dialog med leverandører og kommunens brugere og borgere.
  • Du arbejder selvstændigt, men også har lyst til at indgå i et aktivt team
  • Du har kørekort til personbil

Vi tilbyder dig

  • Et alsidigt og afvekslende job med selvstændigt ansvar og kompetence
  • En arbejdsplads som er præget af kolleger med ambitioner, et højt aktivitetsniveau, humoristisk sans og en uformel omgangstone med respekt for hinanden
  • Gode muligheder for faglig og personlig udvikling, hvor du selv har stor indflydelse på at tilrettelægge din hverdag
  • Gode muligheder for at være med til at præge udviklingen i afdelingen
  • At indgå i et team med i alt 5 engagerede kolleger
  • Et fagligt fællesskab, hvor vi løfter i flok – også når der er fart på
  • Sociale arrangementer, en aktiv personaleforening og en feriefond med mulighed for at leje en feriebolig mv.
  • Fleksibilitet i forhold til hjemmearbejde

Om Ejendomscenter Jammerbugt

Ejendomscenter Jammerbugt er forankret under Teknik og Forsyning i Vækst- og Udviklingsforvaltningen i Jammerbugt Kommune. Ejendomscenteret er ansvarlig for drift og vedligehold af Jammerbugt Kommunes bygninger og ejendomme, samt bygherrerådgivning i forbindelse med ny- og ombygning. Du vil som ny kollega blive en del af afdelingen Byggeri og Ejendomme – en af to afdelinger i Ejendomscenteret.
Vi er 11 ansatte i Byggeri og Ejendomme og er organiseret i 2 teams. I det administrative team har vi nu en ledig stilling som koordinator.

Ejendomsporteføljen andrager ca. 235.000 m² og indeholder en meget differentieret bygningsmasse. Derudover har vi omkring 900 ha bygningsfrie arealer. Vi har et højt fagligt niveau, som vi bidrager med i tværfaglige løsninger til gavn for borgerne, turister og kommunens ansatte.

Løn og ansættelsesvilkår

Stillingen er på 37 timer pr. uge og er ledig til besættelse 1. juni 2025.
Løn og ansættelsesforhold i henhold til den gældende overenskomst med den forhandlingsberettigede organisation og principper for lokal løndannelse.
Arbejdsstedet er Administrationsbygningen i Pandrup, Lundbakvej 5, 9490 Pandrup.

Ansøgningsfrist og ansættelsessamtaler

Ansøgning og CV inkl. relevante bilag skal være os i hænde senest den 21. april 2025. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler tirsdag den 29. april 2025.

Yderligere oplysninger

Hvis du vil vide mere, er du meget velkommen til at kontakte Teknik- og Forsyningschef Peter Risegaard Jakobsen telefon 41 91 27 11
(prj@jammerbugt.dk) eller Afdelingsleder Kit Kristine Madsen, telefon 41 91 26 27 (kit@jammerbugt.dk).
Alle henvendelser behandles fortroligt.