Sekretariat, Udvikling og Kommunikation & HR-afdelingen i Jammerbugt Kommune søger en dygtig og alsidig AC-konsulent til at løse opgaver inden for sekretariatsbetjening og analyse.
På grund af kollegaer på barsler i begge afdelinger søger vi en kollega, der kan understøtte vores samlede opgaveportefølje.
Vi løser vi en bred vifte af opgaver. I Sekretariat, Kommunikation og Udvikling betjener vi blandt andet Kommunalbestyrelsen, borgmesteren, kommunaldirektøren og direktionen samt en række udvalg, råd og nævn. Vi løser opgaver inden for kommunikation og grafisk arbejde, ligesom vi varetager opgaver med udviklingsprojekter, valg, vielser, juridisk bistand, grundsalg og meget andet.
I HR-afdelingen løser vi opgaver på den brede HR-palette. Vi arbejder inden for områderne arbejdsmiljø, procesfacilitering, HR-udviklingsprojekter, personalejura, løn- og personaleadministration, MED-udvalgsbetjening, kompetenceudvikling – og meget andet.
Vi har et godt tværfagligt samarbejde afdelingerne imellem, hvor vi lægger vægt på at dele vores forskellige faglige betragtninger for at styrke vores opgaveløsning og give den bedst mulige understøttelse i organisationen.
Vi søger en generalist, der vil kunne løse sekretariats- og udviklingsopgaver i begge afdelinger. Den konkrete opgaveportefølje afhænger af kompetencerne hos den kandidat, vi kommer til at byde velkommen hos os.
Dine opgaver bliver blandt andet
- Udarbejdelse af dagsordner og referater
- Betjening af Jammerbugt Kommunes MED-udvalg
- At løse research-, udviklings- og analyseopgaver
- Udarbejdelse af notater og sagsfremstillinger til administrativt og politisk niveau
- At støtte op om kommunikationsopgaver, herunder bl.a. oplæg
- Diverse udviklingsopgaver, opgaver indenfor projekt- og procesledelse samt administrative opgaver – afhængig af hvad der rør sig og din erfaring og kompetencer.
Hvem er du?
Du har en relevant akademisk baggrund. Måske kommer du med en samfundsfaglig uddannelsesbaggrund og har størst interesse i ”klassisk” sekretariatsbetjening. Det kan også være, du drømmer du om et job som HR-konsulent. Eller måske tænker du, at netop koblingen er lige noget for dig. Uanset hvad vil vi gerne høre fra dig.
Du evner den gode kommunikation på alle niveauer i organisationen og trives med en stor kontaktflade. Du er stærk på skrift, for skriftligheden er vigtigt i alt det, vi foretager os. Du er udviklingsorienteret, serviceminded og formår at følge en opgave eller henvendelse til dørs.
Du arbejder selvstændigt og ønsker at bidrage til den samlede opgaveløsning, som både dækker udviklings- og driftsopgaver. Du befinder dig derfor godt i en arbejdsdag, hvor du skal håndtere mange forskelligartede opgaver, og du er klar til at give en ekstra hånd, når det er nødvendigt.
Som vores nye kollega får du
- et spændende og særdeles afvekslende job, hvor du selv er med til at præge arbejdsdagen
- et job med stor indflydelse og ansvar for opgaveløsningen
- gode muligheder for faglig og personlig udvikling og sparring
- en stor kontaktflade og et uformelt arbejdsmiljø blandt gode kolleger
Mere om stillingen og os
Den ledige stilling er på 37 timer med arbejdsplads på Rådhuset, Toftevej 43, 9440 Aabybro.
Stillingen ønskes besat snarest muligt og senest den 1. april.
Stillingens varighed er forventeligt resten af året.
Yderligere oplysninger
Du er velkommen til at kontakte sekretariatschef og konstitueret HR-chef Jakob Kruuse på telefon 41 91 20 13, hvis du vil vide mere om stillingen.
Ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst.
Ansøgningsfrist og samtaler
Du skal sende din ansøgning via vores rekrutteringssystem senest søndag den 23. februar 2025.
Samtaler forventes afholdt torsdag eller fredag i uge 9.