Gå til sidens indhold

Jammerbugt Kommune

Jammerbugt Kommune

Assisterende leder til Pandrup Plejecenter

Har du en passion for ledelse, empati for ældre borgere, arbejde et sted hvor både beboere og medarbejdere trives? Så er stillingen som assisterende leder måske noget for dig.

Velkommen til Pandrup Plejecenter, hvor vi er kendt for vores hyggelige atmosfære på vores plejecenter, som er omgivet af dejligt udemiljø med haver, terrasser og pavillon til borgerne.

Vores plejecenter som er i 4 små etager, ligger i Pandrup by, hvor vi har 44 boliger. Plejecentret tilbyder lyse og hjemlige rammer med 3 afdelinger. Og udover dette en afdeling med 12 midlertidige pladser og 2 straksstuer.

Om os

Vi søger en assisterende leder på 3 af vores større plejecentre. Vi har plejecentrene beliggende i Brovst, Pandrup og Fjerritslev og alle steder arbejdes der med fokus på nærvær, livsglæde og faglig kvalitet.

Vi arbejder hver dag for at skabe et trygt og meningsfuldt hjem for vores beboere, og vi tror på, at et godt arbejdsmiljø er nøglen til god pleje.

På Pandrup plejecenter søger vi efter en assisterende leder, hvis hjerte banker for at omsætte sin faglighed til kvalitet og sammenhæng.
Du bliver centerlederens forlængede arm, og sammen med hende skal du lede dagligdagen og udviklingstiltag. Du bliver en vigtig brik i ledelsen af et stort plejecenter.

Vi forventer, at du har en sundhedsfaglig uddannelse, da vi har brug for dine kompetencer i forhold til at løfte vores faglige perspektiver og kvalitet ind i fremtidens plejecenterskompleksitet.

Som centerlederens tætteste sparringspartner, er det vigtigt, at I komplimenterer hinanden. Du får naturligt selvstændige ansvarsområder, som især handler om at kvalitetssikre vores drift, og vi har brug for, at du er struktureret og stærk i processer, procedure og ressourcestyring. Du kommer tæt på driften, både gennem det strukturerede arbejde med vores arbejdsmiljø og opfølgning på sygefravær. Du skal understøtte personalets kompetenceudvikling og sikre en god vejledning og koordinering af oplæringsvejlederne, der har til opgave at uddanne eleverne.

Du brænder for den personcentrerede omsorg, og du arbejder ubesværet ind i både beboerkonferencer, Triage -møder og den generelle kvalitetssikring af det daglige arbejde.

Du vil sammen med centerlederen også være i tæt dialog med borgernes pårørende, hvor vi forventer, du møder dem nysgerrigt med en anerkendende og involverende tilgang.

Du har grundlæggende øje for både trivsel og faglighed, og når du ser en bedre løsning, er du ikke bange for at udfordre. Du kommunikerer klart og tydeligt, og du får et naturligt følgeskab i en til tider kompleks hverdag.

Du vil

  • afholde mus-samtaler i samarbejde med centerleder.
  • afholde omsorgssamtaler i samarbejde med centerleder
  • tæt samarbejde med vagtplanlægger omkring daglige mødeplanlægning og langsigtet planlægning
  • have viden om demens og kan facilitere denne videre.

Vi tilbyder dig

Vi kan tilbyde dig en god arbejdsplads med mulighed for faglig og personlig udvikling, og du vil få en grunding introduktion til jobbet.
Du vil få en afvekslende hverdag med ledelse, daglig drift og gennemførsel af praksisnær læring og en arbejdsplads med fokus på trivsel og arbejdsglæde og med højt til loftet.

Vi sætter stor pris på samarbejdet med beboerne, pårørende, frivillige, bruger og pårørende råd, vores plejehjemslæge og både interne og eksterne samarbejdspartnere.

Praktisk information

Stillingerne er på fuld tid og lønnes fastsættes i henhold til gældende overenskomst og principper for ny løn.

Ansøgningsfristen er den 21. januar 2025, og vi forventer tiltrædelse 1. marts 2025 eller efter aftale.

Der forventes samtaler fredag den 24. januar 2025.

Skulle du have spørgsmål til stillingerne kan disse rettes til centerleder Ditte Baumann Lorentzen på telefon 41 91 36 31.