Spring menu over
Hjælpemiddeldepotet i Hillerød Kommune søger fra den 1. juli 2024 eller snarest muligt en medarbejder. Der er brug for en kollega, der har hænderne godt skruet på og har hjertet på rette sted.

Arbejdsopgaverne spænder lige fra klargøring og transport af hjælpemidler, opsætning af ramper, reparation af elektriske kørestole, opsætning af elektroniske låse til vask af hjælpemidler.

Det er en fordel hvis du har kendskab til hjælpemidler og kan lide en hverdag med mange skiftende opgaver og udfordringer. Du søger at finde de gode løsninger, har en positiv indstilling samt er åben for nytænkning og forandringer.

Du skal både kunne arbejde selvstændigt med dine egne opgaver og træde til, hvis dine kollegaer skal have hjælp med en opgave. Du trives i samarbejde med forskellige mennesker.

Hjælpemiddeldepotet, Rønnevangsalle 5, servicerer borgere i hele Hillerød Kommune, herunder hjemmepleje, sygepleje, plejecentre, bosteder og Sundhedscenteret. Der er i dag en daglig leder og otte medarbejdere. Depotet er en del af Visitation og hjælpemidler.

Dine arbejdsopgaver

  • Tilpasning af hjælpemidler
  • Reparation af elektriske kørestole og øvrige hjælpemidler
  • Opsætning af ramper
  • Transport af hjælpemidler
  • Opsætning af elektroniske låse
  • Lagerstyring
  • Plukke hjælpemidler
  • Vask og klargøring af hjælpemidler
  • Telefonbetjening

Vi forventer, at du

  • Er i stand til at kunne udføre reparations- og vedligeholdelsesopgaver
  • Har kendskab til IT på brugerniveau og har mod på at bruge kommunens hjælpemiddelsystem Nexus Sundhedslogistik
  • Er ansvarsbevidst, fleksibel og loyal
  • Har medmenneskelig overskud og forståelse for både borgere og kolleger
  • Har en god fysik
  • Kan varetage telefonbetjening
  • Er god til at lytte og tale med borgere og øvrige samarbejdspartnere i kommunen
  • Har ordenssans og er god til at planlægge
  • Evner at bevare overblikket
  • Har kørekort, minimum kategori B
  • Har truckcertifikat eller er indstillet på at få det

Ansøgningsfrist og samtaler

Ansøgning sendes elektronisk senest onsdag den 22 maj 2024 kl. 12.00.

Samtaler afholdes i uge 22, 2024.

Løn og ansættelsesforhold

Arbejdstiden er 37 timer om ugen.

Løn- og ansættelsesvilkår efter overenskomst.
Lønnen fastsættes på baggrund af forhandling efter principperne om Ny løn.

Ønsker du yderligere oplysninger

kan du finde disse på Hillerød Kommunes hjemmeside www.hillerod.dk

Eller du kan kontakte Hjælpemiddeldepotets leder Giorgio Giuseppe Lakoseljac (kaldet Djoff) på mail glak@hillerod.dk / telefon 72 32 23 26 eller projektansvarlig Anja Falk på mail afal@hillerod.dk / 72 32 34 35.

Hos os er det ikke kun arbejdet, der tæller, men også menneskene bag.

I fællesskab gør vi hver dag en forskel for kommunens mere end 54.000 borgere, og vi sætter pris på det helt særlige bidrag, som du kommer med. Vi er stolte af at gå nye veje og sammen finde løsninger på de udfordringer, som møder os. Hillerød Kommune er en fleksibel arbejdsplads, hvor vi tror på værdien af både forskellighed og sammenhold. Det er vigtigt, at alle føler sig anerkendt og respekteret, for hos os er arbejdsglæde en forudsætning for den gode kvalitet og tilfredse borgere.


Ansøgningsfrist
22. maj 2024

Tiltrædelse
1. juli 2024

Kontakt
Leder Giorgio Giuseppe Lakoseljac (kaldet Djoff), mail glak@hillerod.dk / telefon 72 32 23 26

Arbejdssted
Depot Hjælpemidler

Ansættelsesforhold
37 timer

Hillerød Kommune - logo