Gå til sidens indhold

Gladsaxe Kommune

Gladsaxe Kommune

Administrativ medarbejder og webadministrator til barselsvikariat

Vores fantastiske administrative blæksprutte og webadministrator er på vej på barsel. Derfor søger vi pr. 1. november 2025 eller hurtigst muligt herefter en engageret barselsvikar med administrativ og teknisk snilde, erfaring i at arbejde med hjemmesider og digitale systemer, og med lyst til at hjælpe og understøtte kolleger med administrative opgaver.

Dine konkrete opgaver

Vi tilbyder dig en afvekslende arbejdsdag i en organisation, der er kendetegnet ved gode samarbejdsrelationer på kryds og tværs. Blandt dine opgaver er:
  • Forvaltningsadministrator og ansvarlig for opdatering og vedligeholdelse af hjemmeside og intranet i Center for Politik, Strategi og Udvikling.
  • Systemadministrator for Gladsaxe Kommunes kursussystem Plan2Learn.
  • Diverse praktiske, administrative opgaver indenfor økonomi, regnskab, arkivering samt pasning af telefoner og elektroniske postkasser.
  • Ansvarlig for adgangstilpasning og udlevering af nøglebrikker til medarbejdere på Rådhuset.
  • Praktiske og administrative opgaver i forbindelse med afviklingen af den årlige byfest Gladsaxedagen og kommunens deltagelse i DHL-stafetten, Vi Cykler til Arbejde og Ladywalk.

Dine kvalifikationer

  • Du er engageret, serviceminded og løsningsorienteret.
  • Du har en kontoruddannelse eller anden relevant uddannelse og udpræget teknisk snilde.
  • Du har erfaring i at vedligeholde hjemmeside og intranet med udgangspunkt i en modtagerorienteret tankegang.
  • Du har arbejdet med CMS-systemer som fx. Moliri og SharePoint Online.
  • Du har arbejdet med digitale systemer som fx kursussystemet Plan2Learn, billede- og videohåndteringssystemerne Dreambroker og Cumulus.
  • Du skriver godt dansk og har godt styr på stavning og korrektur.

Om Strategi, Kommunikation og HR

Du bliver en del af afdelingen Strategi, Kommunikation og HR på Gladsaxe Rådhus, en afdeling under Center for Politik, Strategi og Udvikling. Afdelingen har 26 dygtige medarbejdere fordelt på tre enheder.

Der er ikke tale om en kommunikationsstilling. Dine opgaver er af tværgående, administrativ karakter, og du løser opgaver for hele afdelingen og organisationen. Men for at du kan få glæde og gavn af at sidde tæt de ansvarlige for kommunens hjemmeside og intranet, har vi valgt at placere dig fysisk i Kommunikationsenheden.

Løn og ansættelsesforhold

Stillingen er et barselsvikariat på 37 timer ugentlig. Stillingen er ledig til besættelse fra 1. november 2025, eller så hurtigt som muligt herefter. Stillingen ophører, når den medarbejder du er barselsvikar for er færdig med sin barsel. Når vi kender den endelige varighed af barslen, vil du blive orientereret om sluttidspunktet. Det forventes, at vikariatet vil vare minimum til udgangen af juli måned 2026.

Løn og ansættelsesvilkår følger HK-overenskomsten.

Yderligere informationer

Hvis du vil høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte kommunikationschef Ulla Baden på telefon 22 76 56 22.

Ansøgningsfrist er mandag den 28. september 2025 kl. 12.00 og ansættelsessamtaler vil blive afviklet i uge 41.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning, hvor du skriver om din erfaring og motivation for at søge stillingen, dit cv og gerne anbefalinger fra tidligere arbejdsgivere.

I Gladsaxe tager vi udgangspunkt i borgernes og virksomhedernes behov og trivsel i alt, hvad vi gør. Bæredygtig velfærd og udvikling er en mærkesag for os og vi arbejder for både social, miljømæssig og økonomisk bæredygtighed. Med FN’s verdensmål som ramme ser vi en bæredygtig fremtid som noget, vi skaber sammen – med borgere, virksomheder, foreninger og lokalsamfundet. Du kan læse mere om vores mål i Gladsaxestrategien.
 

Ingen ansatte i Gladsaxe Kommune må ryge eller bruge tobaksrelaterede produkter i arbejdstiden, som for eksempel snus og vapes.

Vi opfordrer alle interesserede uanset alder, køn/identitet, seksualitet, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.