37 timer.
Hvem er vi
Skovdiget er et mindre botilbud under §108 i Serviceloven.
Her bor seks voksne mennesker med diagnoser inden for ASF (Autisme Spektrum Forstyrrelser).
Fælles for dem alle er, at de har brug for støtte i det daglige til samtlige ADL funktioner. Nogen i mindre grad end andre. Hensigten med støtten er, at udvikle og understøtte den enkeltes kompetencer og udviklingsmuligheder med henblik på at skabe et aktivt og indholdsrigt liv for den enkelte. Støtte til personlig hygiejne må påregnes i mindre grad.
For yderligere information – Se
Skovdigets hjemmesideDin profil
- Har overblik, er moden og ansvarsbevidst og gerne med erfaring som leder.
- Du får ansvar for arbejdsplaner og administrative opgaver. (Løn – ansættelse – sygdom).
- Har solidt kendskab til pædagogiske redskaber målrettet personer med ASF.
- Har gode IT færdigheder, samt erfaring med digital dokumentation (SD-Nexus-Optima)
- Kan se tingene i et udviklingsperspektiv og handle målrettet på det.
- Kan formulere dig tydeligt i skrift og tale.
- Du har kørekort.
Vi forventer at du har en pædagogisk uddannelse og bruger den aktivt i dit daglige arbejde med henblik på høj grad af brugerinddragelse og brugerindflydelse.
Vi kan tilbyde
- Et veldrevet botilbud med gode kolleger.
- En arbejdsplads hvor det er nødvendigt og ønskeligt at du sætter pris på ordentlighed og systematik.
- En kultur hvor ansvaret for de pædagogiske og administrative opgaver er fælles.
- Mulighed for faglig og personlig udvikling, samt indflydelse på metoder.
Arbejdstiderne vil være skiftende da stillingen er delt op med 20 timer ledelse og 17 timer pædagogisk arbejde pr. uge. Arbejdstider indeholder døgnvagter (sovende nattevagt), helligdage, samt dag og aften.
Løn- og ansættelsesvilkår
Efter gældende overenskomst og principperne om ny løn.
Tiltrædelse
1. november 2025.
Arbejdssted
Skovdiget, Skovdiget 223, 2880 Bagsværd.
Yderligere oplysninger
Har du yderligere spørgsmål til stillingen kan du i dagtimerne kontakte forstander Henrik A. Bohm på telefon 50 15 90 15.
Frist
Ansøgning sendes elektronisk med relevant dokumentation senest 30. september 2025.
Samtaler forventes afholdt løbende i ugerne 36-37-38-39 - 2025.
I Gladsaxe tager vi udgangspunkt i borgernes og virksomhedernes behov og trivsel i alt, hvad vi gør. Bæredygtig velfærd og udvikling er en mærkesag for os og vi arbejder for både social, miljømæssig og økonomisk bæredygtighed. Med FN’s verdensmål som ramme ser vi en bæredygtig fremtid som noget, vi skaber sammen – med borgere, virksomheder, foreninger og lokalsamfundet. Du kan læse mere om vores mål i Gladsaxestrategien. Ingen ansatte i Gladsaxe Kommune må ryge eller bruge tobaksrelaterede produkter i arbejdstiden, som for eksempel snus og vapes.Vi opfordrer alle interesserede uanset alder, køn/identitet, seksualitet, handicap, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge stillingen.