Vi søger dig som studentermedhjælp til Fredensborg Kommunes nye Pædagogisk Psykologisk Kompetencecenter med opstart 1. september 2025 eller hurtigst muligt.
I det nye Pædagogisk Psykologisk Kompetencecenter på Møllevejen i Nivå har vi sammenlagt vores PPR-funktioner, specialskoletilbud og fællesvisitationen pr. februar 2025, og vi er generelt optaget af at skabe flest mulige forebyggende og kompetenceudviklende forløb for at styrke mangfoldige læringsmiljøer i dagtilbud og skoler. Samtidig arbejder vi med at sikre de bedst mulige match i indsatser til vores børn, inden for de rammer, vi har i både almenområdet, gruppetilbud og specialtilbud, samt sikre en kvalitativ og tæt opfølgning på indsatserne.
Som studentermedhjælp i Pædagogisk Psykologisk Kompetencecenter vil du være en del af vores administrationsgruppe med egne faste opgaver samt indgå i den fælles opgaveløsning i teamet og for ledergruppen. Dine nærmeste kolleger vil herudover være lærere, pædagoger, psykologer, praksisvejledere, pædagogiske vejledere og logopæder. Du samarbejder derudover selvstændigt med skoler og dagtilbud, forældre samt eksterne leverandører f.eks. specialskoler og kørselsudbydere.
Dine opgaver vil blandt andet være:
- Indhente, organisere, ajourføre og kvalitetssikre informationer og data
- Journaliseringsopgaver
- Løse forefaldende opgaver
- Telefon- og mailbetjening
Din profilSom person er du selvkørende, serviceminded og omhyggelig og vi forestiller os, at du er:
- Er i gang med en relevant videregående uddannelse eller anden relevant uddannelse og har mere end et år tilbage af din studietid
- Kan arbejde struktureret og går grundigt og systematisk til dine opgaver
- Er god til at samarbejde med andre, og trives i at indgå i et team
- Er god til at sætte dig ind i nye it-systemer (alt efter hvilket administrativt område, du kommer til at arbejde med, vil der være en række it-systemer, du vil blive oplært i) og er vant til at arbejde med Office-pakken, i særdeleshed Outlook og Excel
- Er nysgerrig og har lyst til og mod på at lære nyt
- Har organisatoriske evner og sans for detaljer
Hvorfor vælge osHos os bliver du en del af et kompetent og spændende fagfællesskab. Vi arbejder tværfagligt, er nysgerrige på hinanden og insisterer på at finde gode løsninger – sammen. Vi har fokus på faglighed, sparring og en tryg opstart. Vi vægter kollegaskabet og et trygt arbejdsmiljø højt, og der er ikke langt til kolleger og ledelse i hverdagen.
KontaktoplysningerØnsker du at høre mere om jobbet, så kontakt
Sekretariatsleder, Nathja Rudolph Kræmmer, tlf.: 31494477, Administrativ Koordinator Lene Mollerup tlf.: 21660518 eller Administrativ Koordinator Lisbeth Læssøe tlf.: 21587648.
Løn og ansættelsesvilkårStillingen ønskes besat pr. 1. september eller hurtigst muligt. Stillingen er en deltidsstilling på 15-20 timer og aflønnes efter relevant overenskomst i Fredensborg Kommune.
Ansøgningsfrist d. 22. august 2025 kl. 10:00. Vi afholder samtaler d. 25. august 2025 mellem kl. 9:00 – 14:00.
Vi glæder os til at modtage din ansøgning!