Gå til sidens indhold
Billedet viser Fredensborg Kommune i en given situation. Klik for at gå til Fredensborg Kommune forside.

Tilbudskonsulent med forhandler-gen og socialfaglig indsigt

Vil du bruge din faglighed i et miljø, hvor samarbejde, udvikling og indflydelse er en del af hverdagen?

I Center for Psykiatri og Handicap i Fredensborg Kommune opnormerer vi med endnu en dygtig tilbudskonsulent til det specialiserede voksenområde. Vi leder efter en skarp og engageret kollega, der både kan forhandle, analysere og samarbejde – og som samtidig har humor og lyst til at være en del af et stærkt team.

Du bliver en del af et ambitiøst og fagligt velfunderet konsulentteam, hvor sparring, gode grin og faglig nysgerrighed er en naturlig del af arbejdsdagen. Bliv en del af et fællesskab, hvor vi løfter opgaverne sammen.

Kort om os
I Center for Psykiatri og Handicap arbejder vi med voksne borgere, der har komplekse handicaps, psykiske lidelser og sociale udfordringer, som bevilges foranstaltninger i henhold til Serviceloven. På rådhuset er vi tre teams: Konsulentteamet, Voksenteamet og Administrationsteamet. Du vil få et tæt samarbejde med alle teams samt ledelsen og øvrige nøglepersoner i kommunen.

Dine opgaver
Som tilbudskonsulent får du en central rolle i at sikre de bedste løsninger for borgere med komplekse behov. Dine primære arbejdsopgaver vil være:
  • Socialfaglig forhandling af indsatser, herunder takster, med leverandører på det specialiserede voksenområde.
  • Kvalitetssikring af den økonomiske og faglige sammenhæng mellem sociale indsatser og gældende kontrakter.
  • Tæt samarbejde med vores myndighedsrådgivere, fx ved deltagelse på relevante borger- og samarbejdsmøder, for at finde de rigtige løsninger for borgerne.
  • Udvikling af strategier og tiltag for at sikre et velfungerende tilbudsområde.
  • Deltagelse i tværfagligt samarbejde og vidensdeling i hele centret.

Dine kompetencer
Vi forestiller os, at du:
  • Har en relevant uddannelse, fx socialrådgiver, socialformidler, cand.soc, cand.soc.jur eller en økonomisk profil med forståelse for det specialiserede voksenområde.
  • Har erfaring med myndighedsarbejde indenfor det specialiserede socialområde og gerne også erfaring med forhandling.
  • Er en dygtig kommunikator, der kan skabe gode relationer og navigere med ro i komplekse situationer.
  • Har en struktureret tilgang og blik for både detaljer og det store billede.
  • Arbejder selvstændigt, men trives i et stærkt fællesskab.

Det kan du forvente hos os
Vores nyankomne kollega i Konsulentteamet fortæller følgende om at starte hos os:
”En fantastisk medarbejdergruppe at komme ind i – både socialt og arbejdsmæssigt. Super engagerede kollegaer med en fantastisk energi.”
 
Konsulentteamet står klar til at tage godt imod dig – vi er et team, hvor vi bakker hinanden op og deler både viden og gode grin. I teamet er allerede én tilbudskonsulent, som vil blive din makker, så du altid har en at sparre og ”nørde” med. Vi har en hverdag med spændende udfordringer og masser af udviklingsmuligheder. Vi tilbyder dig en arbejdsplads, hvor faglighed, fællesskab og fleksibilitet går hånd i hånd.

Skal du have privat- og arbejdsliv til at gå op, så tilbyder vi også fleksibel arbejdstid og mulighed for hjemmearbejde 1-2 dage ugentligt (rådhuset er lukket om fredagen, hvor vi alle arbejder hjemmefra). Arbejdstiden er som udgangspunkt til kl. 18 om mandagen - og til gengæld har vi fri kl. 13 om fredagen.

Vi har i centret et tæt og uhøjtideligt kollegialt fællesskab med hyggelige frokostpauser, mandagskagepause og en månedlig fællesmorgenmad, hvor der er plads til ikke-faglige snakke.

Din kommende arbejdsplads
Din kommende arbejdsplads er fysisk placeret på Fredensborg Rådhus i Kokkedal, tæt på motorvej og offentlige trafikforbindelser og gratis parkering samt mulighed for ladning af el-bil. Til tjenestekørsel har vi el-biler til rådighed, som kan benyttes i lokalområdet. Rådhuset har også en god kantine med en sund og varieret buffet, motionsrum, en gratis medarbejderklub samt adgang til forskellige rabat- og tilbudsordninger.

Løn- og ansættelsesforhold
Stillingen er med ansættelse den 1. maj 2025 eller snarest derefter. Løn og ansættelsesvilkår forhandles efter gældende overenskomst og med udgangspunkt i principperne om Ny Løn. Ved tilbud om ansættelse vil der blive indhentet reference samt straffeattest.

Vil du vide mere?
Så er du velkommen til at kontakte centerchef Marianne Mandel på tlf. 23678926 eller på mrbm@fredensborg.dk eller tilbudskonsulent Anne Sofie Rokkjær på tlf. 20526244 eller ashr@fredensborg.dk.

Ansøgningsfrist
Send din ansøgning senest den 13. marts 2025.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 20. marts 2025 på Fredensborg Rådhus.

Vi opfordrer alle kvalificerede kandidater til at søge stillingen.

Vi glæder os til at høre fra dig!