Administrativ medarbejder (31 t/u) primært til specialundervisningsområdet, Center for Skole og DagtilbudEr du en tal-nørd og finder energi i Excel-ark? Så kan du blive en del af en kollegagruppe med en god omgangstone, effektivitet og høj arbejdsmoral i Center for Skole og Dagtilbud.Om osCenter for Skole og Dagtilbud er et aktivt og engageret center med høj faglighed og godt humør, der til tider er præget af intens aktivitet og korte deadlines.
Vi er en enhed på 15 medarbejdere, der er organiseret i to teams:
Team Skole og Dagtilbud og Team Specialundervisning. Team Specialundervisning består af fem medarbejdere, inkl. dig og en teamleder.
Vi sidder i storrum, arbejder ofte på tværs af de to teams for at understøtte den røde tråd i barnets liv 0 – 18 år og løser vores opgaver i tæt samarbejde med kolleger i andre dele af organisationen.
Vi er en arbejdsplads med fokus på trivsel både for den enkelte og for fællesskabet. Vi har høj grad af egen styring i vores opgaver, og lægger vægt på at være en fleksibel arbejdsplads.
Om digDu er fagligt stærk indenfor administration, afstemning, opdatering, koordinering og har både lyst og evne til at ”nørde” i Excel. Det er vigtigt, at du besidder faglig stolthed, og at du kan arbejde selvstændigt, for specialundervisningskonsulenterne er ofte ude af huset eller til møder.
Din opgave er at styre den daglige økonomi i Team specialundervisning, og du får ansvaret for betaling af regninger til specialskoler, dagbehandlings- og specialundervisningstilbud og kørsel.
Du varetager selvstændigt samarbejdet og dialogen med udbydere af kørsel fx Movia og forældre.
Herudover er det dig, der:
- Er ansvarlig for bogføring og månedsafstemning
- Opkrævninger
- Afstemmer og vedligeholder overblikket over udgifter på specialområdet
- Opdaterer og vedligeholder vores prognose over elever i specialundervisningstilbud.
I stillingen bliver du primært tilknyttet Team Specialundervisning, men vil også skulle løse opgaver, der relaterer sig til andre opgaver i Center for Skole og Dagtilbud, alt efter kompetence og interesse. Til daglig samarbejder vi tæt om opgaveløsning med fokus på børn og unges trivsel og læring.
Vi lægger vægt på erfaring fra tilsvarende stilling og gerne indenfor det specialiserede område, men det er ikke et krav.
Vi lægger vægt på- At du arbejder effektivt, struktureret og systematisk, samt er en god afslutter
- At du har blik for detaljens betydning
- At du er ansvarsfuld og realistisk i forhold til dine opgaver
- At du er en tydelig kommunikator både på skrift og i dialogen
Vi tilbyder- En arbejdsplads, hvor du er en central person i styringen af specialområdets økonomi
- Mulighed for sparring og selvstændigt ansvar
- En kollegagruppe der lægger vægt på en glad omgangstone, men også effektivitet og en høj arbejdsmoral
Kan du genkende dig selv i ovenstående beskrivelse, og har du lyst til at sætte dig selv og dine kompetencer i spil – glæder vi os til at høre fra dig.
AnsættelsesvilkårTiltrædelse d. 1. februar 2025.
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.
Arbejdstiden på rådhuset ligger de fleste dage fra 8-15.30, dog er der lang mandag til kl. 18. Der er også mulighed for at arbejde hjemmefra efter aftale, hvis opgaverne tillader det. Rådhuset er lukket om fredagen og alle arbejder hjemmefra – digital fredag.
Du kan læse mere om kommunen på
Fredensborg Kommune | Fredensborg KommuneYderligere informationVil du høre mere om stillingen og Center for Skole og Dagtilbud, er du velkommen til at kontakte Teamleder for Specialundervisning, Anne Poulsen mobil 21 22 42 25.
Ansættelsessamtale afholdes d. 05.12.2024 og med mulighed for en evt. 2. samtale.
Søg via nedenstående link senest d. 29.11.2024 kl. 12.00.