Gå til sidens indhold
Billedet viser Fredensborg Kommune i en given situation. Klik for at gå til Fredensborg Kommune forside.

Erfaren og proaktiv administrativ der kan have mange bolde i luften

 

Vi er et erfarent sekretariat placeret i Center for Job og Uddannelse, centralt beliggende med nem adgang til offentlig transport og motorvej. Vores arbejdsmiljø er præget af en positiv atmosfære og en åben dør-politik. I sekretariatet er vi pt. 5 kvinder og 5 mænd i alderen 35-64 år.
 

Om jobbet

Vi søger en administrativ medarbejder til en nyoprettet stilling, der skal styrke vores STU-indsats. Du vil være en central figur i Jobsekretariatet, og vil arbejde på tværs af centeret med opgaver relateret til sekretariatet og i særdeleshed STU, hvor uddannelsesvejlederne i centreret varetager hele opstarts- og vejledningsopgaven.
Dine ansvarsområder vil omfatte al den administrative support omkring STU, herunder vil du få ansvar for befordring, samt kontakten til STU-udbydere, til transportfirmaer, og til familierne mv. En af de første opgaver, vil være at have fokus på at trimme arbejdsgange. Du skal ligeledes have blik for automatiseringsmuligheder på området.
Du vil være med til at sikre et effektivt tværgående samarbejde, og vil have en rolle i at opbygge og vedligeholde vores gode samarbejde med hele organisationen og vores interessenter. Du vil ligeledes få andre administrative sekretariatsopgaver eksempelvis regningsbetaling, back-up-funktioner, ad-hoc opgaver mv.

Hvem er du

Du er proaktiv og selvkørende, og trives med at arbejde i et hektisk miljø. Du har en kontoruddannelse og meget gerne erfaring fra STU-området. Du har en stærk IT-teknisk baggrund med kendskab til gængse IT-værktøjer.
Du er detaljeorienteret og struktureret i din tilgang til opgaver, samtidig med at du formår at bevare det store overblik. Office-pakken og Excel er dit andet hjem, og du har erfaring med kommunal administration – gerne på beskæftigelsesområdet.

Hos os får du

  • Stor frihed og ansvar i dit arbejde med mulighed for at præge vores (digitale) udvikling
  • En dynamisk hverdag i samarbejde med engagerede og sjove kollegaer
  • Løbende sparring og støtte fra dine nærmeste kollegaer
  • Gode personaleforhold, herunder personaleforening og kantineordning
  • Vi har fleksibel arbejdstid og hjemmearbejde hver fredag

Løn- og ansættelsesvilkår

Ansættelsen sker efter gældende overenskomst med aflønning efter kvalifikationer og i henhold til principperne i Ny løn.
Stillingen er 37 timer om ugen.

Hvis du har lyst til at være en del af vores team og bidrage til vores spændende projekter, så send os din ansøgning og CV hurtigst muligt, og senest d. 8. december 2024.

Ansættelsessamtaler holdes d. 11. og 12. december 2024 og 2. samtale holdes d. 13. december 2024

Spørgsmål til stillingens indhold kan rettes til: Souschef Kristian Norup 72562608
Vi ser frem til at høre fra dig!